Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.

Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
... også selvom jeg synes det er ærgerligt, da jeg var glad ved tanken over at der sad mindst én fornuftig person i det forbund til at varetage atleternes ve og vel og ikke blot var der for buffeten og titlen på postkassen!

Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
... også selvom jeg synes det er ærgerligt, da jeg var glad ved tanken over at der sad mindst én fornuftig person i det forbund til at varetage atleternes ve og vel og ikke blot var der for buffeten og titlen på postkassen!

Poliquin skrev:Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
Enig.
Line og andre fornuftige melder sig forhåbentlig igen, hvis muligheden for en ny bestyrelse opstår!

Poliquin skrev:Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
Enig.
Line og andre fornuftige melder sig forhåbentlig igen, hvis muligheden for en ny bestyrelse opstår!

WannaBeBig skrev:Poliquin skrev:Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
Enig.
Nu spørger jeg lige dumt, men er der ikke valg hvert år eller lign til bestyrelsen?

Misslaw skrev:WannaBeBig skrev:Poliquin skrev:Dr.No skrev:Misslaw skrev:Jeg har dags dato meldt mig ud af dbff's bestyrelse da jeg ikke føler jeg kan stå inde for de beslutninger der bliver taget.
FLOT gjort Line![]()
Enig.
Nu spørger jeg lige dumt, men er der ikke valg hvert år eller lign til bestyrelsen?
På DBFF.dk ligger vedtægterne. Men jo hvert år er nogle fra bestyrelsen på valg....
Problemet er at opbakningen til generalforsamlingerne er forsvindende lille.

Der skal friske kræfter til. Så ny bestyrelse NU!!!

Popsy-lopsy skrev:Jeg synes det er stor moral du har udvist MissLaw. Rigtig godt gået - jeg håber inderligt, at medlemmerne fra DBFF vil bakke dig op, så i sammen kan få nye boller på suppen. Kun ad den vej får vi en sport tilbage, hvor den hører til nemlig blandt atleterne og ikke de fusentastere der sidder i den nuværende bestyrelse.
Der er ingen tvivl om at Kim Jensen er den tunge stopklods i det forbundDer skal friske kræfter til. Så ny bestyrelse NU!!!

Rosendal skrev:Håber inderligt at den sidste halvdel melder sig til indsamlingen, ikke bare til underskrifter men også til det aktuelle fremmøde som det ellers altid halter med.
Dog kan jeg ikke se hvordan et evt. DM2011 skulle blive en realitet når nu sponsorer har meldt fra? Uanset hvor mange underskrifter som bliver samlet må der ske noget. Afklaring for hvad pengene er brugt på, uddybende forklaring for de løse karantæner mm.

Misslaw skrev:I forhold til de løse karantæner indrømmede formanden overfor mig nogle dage efter mødet at det nok var gået lige stærkt nok i forhold til at de atleter der var taget med Kristina også skulle have karantæne... Vi fik en rigtig god snak hvor han gav mig ret i at man måske skulle høre begge sider af historien inden der blev givet karantæner ud. I forhold til Kristina fik hun end ikke lov at fortælle sin side at historien før hun havde modtaget karantænen, da formanden havde hørt hendes side af historien kunne han egentlig godt forstå at hun ikke ville komme til banketten.
da jeg nævnte at jeg mente man som bestyrelse skulle være det gode eksempel bl.a. i forhold til opførsel, nævnte Walther i øvrigt også at han flere gange havde prøvet at få Kim til at holde mund, og hvis nogen skulle have karantæne var det jo egentlig Kim...
Det er menneskeligt at fejle, men så bør man også kunne erkende sine fejl og sørge for at rette op på dem.
Walther er i mine øjne god nok, og har hjertet på rette sted. Men desværre sidder der en næstformand der får lov at styre alt for meget og så skal Walther stå til regnskab for hvad Kim gør og siger.
Uanset hvad de prøver at forklare sig ud af er det fakta at de ikke kan leve op til forbundets vedtægter.

miss tmp skrev:En ting er de ikke må have personlige interesser men de må IKKE tjene økonomisk på det og det står tydeligt i reglerne. Dette var grunden til at Helle Nielsen i sin tid ikke blev dommer, fordi hun har atleter og det ville hun hellere have. Kristina har nu valgt sine atleter fra for at blive i bestyrelsen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster