Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vQlse skrev:Har før selv haft de famøse vabler på hænderne... Kan slet ikke lade vær' med at pille i det
Så tror ikke der sker det store ved at fjerne væsken

Horatt skrev:Der findes jo en del metoder til at fjerne smerten jeg er lidt hardcore angående den del men du kan åbne og dræne vablen. Derefter smør det hele ind i noget benzin. Hvis du ikke skriger er du HÅRD, anyway den forsvinder

Mr Statue skrev:Det med at få vabler på hænderne ved at træne hårdt forstår jeg ikke helt og da jeg ikke forstår hvorfor man får vabler kan jeg heller ikke bidrage der.
Jeg fik engang for mange år siden. nok 10år + vabler på fødderne fordi jeg var på en overlevelses tur med skolen hvor vi gik langt ca 15km var det.
Men i den tid jeg har trænet (nu ca 1 år) har jeg kun fået hård hud på hænderne men ikke vabler og det selvom jeg har presset mig maksimalt.
Jeg forbinder vabler med have arbejde og lange gå ture men hvad gør at man får vabler under træning?

Mr Statue skrev:
Jeg forbinder vabler med have arbejde og lange gå ture men hvad gør at man får vabler under træning?
mikkel_baech skrev:Hvis du træner så hårdt at du får vabler på hænderne burde du også såvidt du ikke har pikhud på fingrene også træne så hårdt at der går hul på dem helt naturligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster