Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Friche skrev:Når du kører HST går jeg udfra du er mest masseorienteret og så vil en dekon da helt sikkert være at foretrække
Hehe, ja det er jo det
Men synes godt nok at en dekon. er psykisk hård.
Det er svært at undvære træning en hel uge ;s

?

rask skrev:Er der nogen, der vil være så venlig at definere henholdsvis deload og dekonditionering for en uvidende interesseret gut som mig?
Så vidt jeg ved er deload noget med at køre med let træning, ikk?

rask skrev:Er der nogen, der vil være så venlig at definere henholdsvis deload og dekonditionering for en uvidende interesseret gut som mig?
Så vidt jeg ved er deload noget med at køre med let træning, ikk?

Moqensen skrev:Friche skrev:Jo det synes jeg godt du kan. Men altså hvis det "bare" er for at finde dit max så du kan bruge det til den næste cyklus så kan jo også bare sætte den 5 procent op i forhold til før. Om du rammer en lille smule forkert gør jo ikke det helt store.
Det er ikke derfor. Det er fordi jeg ikke har kørt 1RM i nogle øvelser det sidste år. Så er nysgerrig efter hvad min PR bliver i de store øvelser
Men tak for det gode råd. Kan jeg bruge til den næste cyklus, når den engang skal køres

Moqensen skrev:Friche skrev:Moqensen skrev:Friche skrev:Jo det synes jeg godt du kan. Men altså hvis det "bare" er for at finde dit max så du kan bruge det til den næste cyklus så kan jo også bare sætte den 5 procent op i forhold til før. Om du rammer en lille smule forkert gør jo ikke det helt store.
Det er ikke derfor. Det er fordi jeg ikke har kørt 1RM i nogle øvelser det sidste år. Så er nysgerrig efter hvad min PR bliver i de store øvelser
Men tak for det gode råd. Kan jeg bruge til den næste cyklus, når den engang skal køres
Oki, cool nok, men jo, så kør et par lette træningspas og så sæt nogle rekorder
Yes, takGlæder mig sindssygt meget. Så kommer der også max løft på profilen
Der er så bare omkring 5 uger til

Mr. Jingles skrev:Jeg tillader mig lige at kapre tråden lidt...
Jeg har nu kørt dekon i 6 dage (siden hjemkomst fra UK) og har i den periode tabt mig en del. Da jeg vejede mig om morgenen i fredags sagde vægten 81,6kg men her til morgen sagde den 76,5!
Mit spørgsmål går så på om det er normalt at tabe knap 5kg på en lille uges tid?
Jeg synes umiddelbart min kost har været fornuftig og eneste ændringer er at jeg er stoppet med træning og indtagelse af protein-tilskud. Ved godt der nok primært er tale om væske, men synes 5kg lyder af meget...

Mr. Jingles skrev:Ja - det er samme vægt... Og nej, jeg spørger ikke om din holdning til tingene, jeg spørger om det er normalt... Beklager min direkte tone...

Thomas Jagd skrev:Jeg synes på ingen måde 5 kg er normalt. Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor du er stoppet med proteintilskudet. I dekonditioneringsperioden er behovet for protein da mindst ligeså stort. Ikke kun for at vedligeholde muskelmassen, men også til de superkompensationsprocesser der måtte forløbe pga akkumuleret træthed.

Søren1986 skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes på ingen måde 5 kg er normalt. Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor du er stoppet med proteintilskudet. I dekonditioneringsperioden er behovet for protein da mindst ligeså stort. Ikke kun for at vedligeholde muskelmassen, men også til de superkompensationsprocesser der måtte forløbe pga akkumuleret træthed.
som jeg nævnte i overstående er der mange faktorer der spiller ind, for at vægten siger 5 kilo.. Dagen efter kan den lige så vel have vist det han vejede før han tog afsted

Thomas Jagd skrev:Søren1986 skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes på ingen måde 5 kg er normalt. Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor du er stoppet med proteintilskudet. I dekonditioneringsperioden er behovet for protein da mindst ligeså stort. Ikke kun for at vedligeholde muskelmassen, men også til de superkompensationsprocesser der måtte forløbe pga akkumuleret træthed.
som jeg nævnte i overstående er der mange faktorer der spiller ind, for at vægten siger 5 kilo.. Dagen efter kan den lige så vel have vist det han vejede før han tog afsted
Det er rigtigt at vægten kan svinge alt efter tidspunktet på dagen, toiletbesøg osv. Men 5 kg er altså rigtigt meget. Min vægt svinger aldrig mere end 1-2 kg, og det er ligegyldigt om jeg har haft 14 dages pause, eller har været på toilettet eller ej. Hvis man har tabt 5 kg, så har man simpelthen ikke spist godt nok. Også selvom det reelt kun er 2-3 kg, hvis man trækker de andre faktorer fra.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster