Hej.
Jeg har atlid været af den opfattelse af dekon ville være bedst efter endt HST cyklus.
Jeg har nu kørt HST i snart 7 måneder. Normalt kørte jeg 2 pas per uge. Den sidste cyklus var dog 3 gange om ugen.
Til sidst i cyklussen kunne jeg køre superset med compounds øvelser og stadigvæk føle overskud, dog lidt forpustet.
Nu er jeg lige begyndt ny cyklus efter 8 dages pause, og kunne heller ikke superset noget grundet shitness world.
Alligevel følte jeg at jeg producerede for meget mælkesyre eller anden årsag. Jeg følte mig svimmel, blev lidt utilpas, og blev nød til at spise mit postworkout(banan og shake) 30 minutter inde i træning grundet kvalme.
Jeg har oplevet dette før lidt tilfældig i mit træningsforløb, dog overhovedet ikke i den sidste cyklus ved submax løft 80-110% af 5RM på trods af supersets.
Min tese heraf er derfor, jeg er begyndt at træne 3 gange om ugen, samtidig med lidt løb, deraf er min krop blevet super konditioneret og ownede bare vægtløftning i min sidste cyklus. Efter 8 dages pause har jeg fuldstændig smadret min kondition indenfor vægtløftning. Jeg går også udfra, at det er derfor folk ikke vil dekone? Eller er det af anden årsag. Jeg mistænker også lavt blodsukker for mit dårlige pas, dog fik jeg som pre-workout meal 700kcal fra lasagne samt 200kcal for skummetmælk + 1 banan(~50g protein +, 100g carbs+).
Fuck dekondition forever eller? og gogo deload?
Tak for inputs