Jeg har i et par måneder kørt et 3 split og den sidste måneds tid A-GVT. Jeg har dog haft ændret lidt på det, så har puttet lidt ekstra bryst ind på skuldre/arm dagene, da pecs er lidt bagud. Desuden har jeg de sidste par uger, trænet hver dag så jeg kørte bryst,ryg - ben, mave - skuldre, arme - ben, mave og forfra. Det har fungeret ok og styrken er steget fint, især nu efter jeg startede mit bulk for en uge siden. Jeg er dog lidt i tvivl om det er for meget med sådan et hårdt program, hver dag. Så jeg har kigget mig lidt omkring og fundet dette program http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... heder.html
Det er 6 dage om ugen i de første 3 uger, hvilket passer mig fint for jeg elsker at træne
Mit spørgsmål er så, om jeg skal tage en hel uges dekonditionering først hvor jeg ikke træner eller om jeg skal køre en deload med lette vægte i en uge før RAMP-UP programmet?

Det bliver fedt! Jeg vil bestræbe mig på, at logge så meget som muligt så jeg selv, og andre kan følge med i hvordan programmet går