Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Der er ikke noget der hedder seated military med DB.
Hvad angår deload, så er der ikke nogen fast ramme for hvor ofte det skal til. Så længe du har fremgang, sover fint og ikke har andre tegn på at du overreacher, så er der ingen grund til at deloade.

Tyskeren skrev:jeg synes det lyder til du laver rigtigt meget idræt, og med sådant et program ville jeg nok gå hen og overtræne meget hurtigt, men du kan have en højere work capacity end jeg har. hvis du altid har dyrket så meget sport og kunnet holde til det, uden skader og lign, så behøver du slet ikke tænke så meget på at deloade, men jeg synes det lyder af meget, det svarer jo til at du har en 30-40 timers idræt om ugen, - lidt afhængigt hvor lang tid du typisk træner

Tyskeren skrev:programmet er fint nok - så længe du kan holde til det, synes det er lidt underligt du kører backsquat som en øvelse til baglår, den rammer selvfølgelig hamstrings, men primært er det da quads !
Edit: lunges er også primært quads og glutes så vidt jeg ved ?

Tyskeren skrev:nu har jeg selv roet en del før i tiden, og jeg synes ikke det gik særlig meget i mine baglår, mere i forlår.
når det så er sagt så kan du heller ikke stimulere hypertrofi særligt effektivt med udholdenhedstræning som feks roning, så skulle du da lave noget meget eksplosivt intervalarbejde på et ergometer,
Edit, sæt og reps er fint nok, det er smag og behag

Ceneeh skrev:Tyskeren skrev:nu har jeg selv roet en del før i tiden, og jeg synes ikke det gik særlig meget i mine baglår, mere i forlår.
når det så er sagt så kan du heller ikke stimulere hypertrofi særligt effektivt med udholdenhedstræning som feks roning, så skulle du da lave noget meget eksplosivt intervalarbejde på et ergometer,
Vil sige, at når man roer på vandet, så er det noget andet, men når du på ergometer, og har de korte 5, 4, 3, 2, 1 programmer, så taler vi både for- og baglår, samt læg og røven![]()
Men nej, det er jeg godt klar over.
Kan du komme med noget godt til baglår, jeg kan køre efter jeg har kørt mine front squats så?
men det er stadig væk den samme bevægelse og på vandet har du højst sandsynlig endnu mindre mulighed for at stimulere muskelvækst fordi der også et et teknisk element du skal tage højde for,
der er også lidt variation i og med om du ror sculler eller hvad du gør

Tyskeren skrev:Ceneeh skrev:Tyskeren skrev:nu har jeg selv roet en del før i tiden, og jeg synes ikke det gik særlig meget i mine baglår, mere i forlår.
Vil sige, at når man roer på vandet, så er det noget andet, men når du på ergometer, og har de korte 5, 4, 3, 2, 1 programmer, så taler vi både for- og baglår, samt læg og røven![]()
Men nej, det er jeg godt klar over.
Kan du komme med noget godt til baglår, jeg kan køre efter jeg har kørt mine front squats så?
selvfølgelig er det noget andet på vandet,men det er stadig væk den samme bevægelse og på vandet har du højst sandsynlig endnu mindre mulighed for at stimulere muskelvækst fordi der også et et teknisk element du skal tage højde for,
der er også lidt variation i og med om du ror sculler eller hvad du gør
![]()
jeg kører gerne bare noget high rep 12-15 til baglår lying leg curls og seated, og så går tungt dødløft lige i baglåret hos mig !

Ceneeh skrev:

mfe skrev:Ceneeh skrev:
Romanian deadlift eller Stiff-legged deadlift.
Som nævnt ovenfor forstår jeg heller ikke ideen i at køre back-squat som baglårs øvelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster