Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matt skrev:De tog jo også krudt dengang, men det er måske et mere eksrtemt forbrug man ser hos proff'ere nu til dags?

Martin G skrev:hgh, igf og slin har gjort det muligt at blive større end bare ved brug af krudt..
Ved ikke om de havde hgh, igf og slin dengang, men hvis de havde var deres forbrug nok anderledes.
Alt i alt har doserne nok også ændret sig ret markant.. og at man er mere on end dengang..

Hm har han ikke vundet ret mange af de titler, trods din teoriMisterhamper skrev:Mr Amerika, Mr Universe, Iron Man, Arnold Classics osv. foretrækker overhovedet ikke en Coleman, men derimod noget, der er pænere at kigge på.
`?

Dingo skrev:Hm har han ikke vundet ret mange af de titler, trods din teoriMisterhamper skrev:Mr Amerika, Mr Universe, Iron Man, Arnold Classics osv. foretrækker overhovedet ikke en Coleman, men derimod noget, der er pænere at kigge på.`?

sakugawa skrev:Tak for jeres svar, fedt nok. Men var træningen anderledes dengang? Ved godt, de også var på krudt dengang, men Arrhnuld siger i filmen at han træner 5 timer hver dag, hvilket jeg har temmelig svært ved at tro på, eller hvad? Hvis det er sandt, Hvordan f*anden kunne han/de gøre det?

Misterhamper skrev: Coleman sagde i år 2000 i The Jay Leno Show at han kun trænede 1 time om dagen og spiste burgere og pizza - han sagde, at han var det folk kaldte "et genetisk freak"![]()

Karl Æg skrev:Om han bulker med pizza og burgere skal jeg ikke kunne sige, men det ville da ikke være en udpræget dårlig ide.

Biiver skrev:Karl Æg skrev:Om han bulker med pizza og burgere skal jeg ikke kunne sige, men det ville da ikke være en udpræget dårlig ide.
Du mener selvfølgeligt ".. god idé"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster