Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Det er fuldstændig sindssygt, at en som Wolf, stadig kan gaine 8kg på et år(:

Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Wolf er for vild. Endnu en seriøs kandidat til titlen. Damn jeg glæder mig til Mr. O.

Centopani skrev:Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Wolf er for vild. Endnu en seriøs kandidat til titlen. Damn jeg glæder mig til Mr. O.
Ja det er sgu længe siden, at toppen har været så uforudsigelig(: Det er det vi vil ha'

Pumperen skrev:Hvilken weekend er det i år? 25-26-27 sep?

Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.

essensen skrev:Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Med navne som Jay cutler, Phil Heath, Dexter Jackson og Kai Greene ser jeg ham ikke som en seriøs kandidat til titlen, men da helt sikkert en kandidat top 6. Jeg kan næsten garantere for han ikke nupper titlen med de øvrige navne.

Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Med navne som Jay cutler, Phil Heath, Dexter Jackson og Kai Greene ser jeg ham ikke som en seriøs kandidat til titlen, men da helt sikkert en kandidat top 6. Jeg kan næsten garantere for han ikke nupper titlen med de øvrige navne.
Hvis der er en ting jeg efterhånden har fundet ud af er det at Mr. O sjældent er forudsigelig. Jeg tror dog ikke man skal regne Jay som en seriøs titel aspirant.

essensen skrev:Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Centopani skrev:Han skulle komme ind ca. 8kg tungere end 2008, og vejer pt. 131kg.
Hvis der er en ting jeg efterhånden har fundet ud af er det at Mr. O sjældent er forudsigelig. Jeg tror dog ikke man skal regne Jay som en seriøs titel aspirant.
Hvad snakker du om? Mr. O har da netop i høj høj grad været præget af forudsigelighed i alllt for mange år i og med der er (forhåbentlig var) en tradition omkring Mr. O nærmest ikke kunne væltes af tronen. Derfor var sidste år også ganske groundbreaking - men at tage den hændelse og så konkludere Mr. O ikke er forudsigelig, og specielt har været, forudsigeligt er forkert. Heldigvis ser der ud til at tage en drejning nu med hændelsen sidste år og man taler jo også om dette er den mest åbne Olympia til dags dato hvilket jeg tror er rigtigt.
Og jo - kommer Jay i rigtig god form både til prejudging og finals kan han sagtens vinde.

essensen skrev:Nu snakkede vi om førstepladsen i de forrige posts så jeg antog naturligvis det var hvad vi diskuterede. Og ja - det kunne sagtens have 'gået til andre' de andre år hvis Mr. O altså ellers ikke havde været forudsigeligtDet er jo en grund til der kun har været 12 forskellige vindere siden 1965.
Jeg tror heller ikke Jay får den, men jeg udelukker ikke muligheden hvis han kommer ind i storform.

Karl Æg skrev:Mogge du vrøvler altså. Wolf er ikke kandidat til titlen.

Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Mogge du vrøvler altså. Wolf er ikke kandidat til titlen.
He'll prove you wrongFør showet er der andre der er mere sandsynlige til at nappe den. Men folk kan komme ind off, og overraskelser kan ske. Jeg tror på the big bad wolf kan overraske, hvis han kommer ind så god som for et par år siden da han tog 4 plads.

essensen skrev:Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Mogge du vrøvler altså. Wolf er ikke kandidat til titlen.
He'll prove you wrongFør showet er der andre der er mere sandsynlige til at nappe den. Men folk kan komme ind off, og overraskelser kan ske. Jeg tror på the big bad wolf kan overraske, hvis han kommer ind så god som for et par år siden da han tog 4 plads.
Wolf kan, at best, nappe en 3 plads i år hvis Jay Cutler og Kai greene ikke rammer formen. Men hvornår har man lige se Kai Greene være out of shape? Jeg tror på endnu en 4 plads til Wolf.
Dette minder mig om jeg skal oprette en prediction-thread om Mr. O....

Moqensen skrev:He'll prove you wrongFør showet er der andre der er mere sandsynlige til at nappe den. Men folk kan komme ind off, og overraskelser kan ske. Jeg tror på the big bad wolf kan overraske, hvis han kommer ind så god som for et par år siden da han tog 4 plads.

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:He'll prove you wrongFør showet er der andre der er mere sandsynlige til at nappe den. Men folk kan komme ind off, og overraskelser kan ske. Jeg tror på the big bad wolf kan overraske, hvis han kommer ind så god som for et par år siden da han tog 4 plads.
Han kan da ikke overraske noget som helst, hvis han kommer med noget vi allerede har set. Kommer han i dén form, vil Dex, Jay, Phil, Victor og Kai pwne ham medmindre de selv kommer ind og er off - hvilket alt taler imod. Alting over en 6. plads til Wolf vil komme bag på mig. Han blev ganske rigtigt nr. 4 sidste år, men der hed 5. og 6. pladsen henholdsvis Toney Freeman og Melvin Anthony.

!

Moqensen skrev:Hehe jaHan får sin sag for. Men det samme kan jo siges om de andre. Phil skal slå Vic, Kai, Dex, Wolf, Jay, og sådan kan det siges om dem alle. Alle skal bringe deres a-game for at have en chance. Og hvis alle kommer ind on bliver det den sygeste aften. Men jeg synes bare det er svært at vurdere at Wolf ikke skulle kunne have en chance mod dem. Jeg har en fidus til den fyr. Han skal dog komme ind i samme ripped form som 07. 08 fik han en 4 plads selvom han kom ind off.
Gustavo Badell tager titlen!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster