Nders skrev:JakeH
Det er netop fra explorer 7 til 8 som du siger... Kombatilitetsvisningen har jeg prøvet, og det har ikke hjulpet...
Når jeg trykker f1 kan jeg ikke finde de ting du omtaler... Tror sku det ender med firefox istedet for det lort her, er ved at få ondt i min hånd af at smadre den i tastaturet :s
Nders skrev:JakeH
Det er netop fra explorer 7 til 8 som du siger... Kombatilitetsvisningen har jeg prøvet, og det har ikke hjulpet...
Når jeg trykker f1 kan jeg ikke finde de ting du omtaler... Tror sku det ender med firefox istedet for det lort her, er ved at få ondt i min hånd af at smadre den i tastaturet :s
Du skal stå på 'Skrivebordet' i Windows når du trykker F1. Dvs. du må ikke stå i et aktivt program vindue ex. Internet Explorer e.lign. Så kommer Windows standard hjælp frem.
Mener også du kan få adgang til Systemgendannelse via Kontrolpaneler.
Synes da også det lyder lidt mærkeligt at Facebook ikke skulle fungere i IE8.... IE8 har trods alt været fremme i et godt stykke tid.
Mht. browser og sikkerhed vil jeg altid sørge for at brude den nyeste version. Internet Explorer 8 er for nyligt blevet testet af det anerkendte sikkerhedsfirma NSS Labs og klarer sig altså noget bedre end konkurrenterne mht. blokering af malware og phising:
http://nsslabs.com/browser-security

Mht. gratis Antivirus her jeg bedst erfaring med Avast! (Har også haft dårlige erfaringer med AVG)
Mht. gratis anti spy/malware har jeg gode erfaringer med Malwarebytes Anti-Malware, især mht. removal fra allerede inficerede computere... maskiner som før var blevet scannet med Ad-Aware fandt den stadig en masse snavs på som Ad-Aware havde overset.
Man skal dog betale en lille sum penge hvis man ønsker realtime beskyttelse og automatisk opdatering.
Ellers er der jo også Windows Defender fra Microsoft(som også er indbygget i Vista).