Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thenafei skrev:Jeg vil anbefale dig at cutte, hvis det står til, som du beskriver det. Og tro mig, jeg var i samme situation sidste år under et ukontrolleret bulk. Dog ikke så slemt som dit, men det vakte samme følelser. Folk siger ofte til mig, at man syner større, når man er cuttet, hvis det kan motivere dig og samtidig kan du også holde styrken. Nu f.eks. vejer jeg 83,5 kg og jeg tager ligeså meget som da jeg vejede 93,5 under sidste bulk hvis ikke mere. Bare cut stille og roligt. Lad vær med at være ivrig efter at tabe kiloerne såfrem at du mister muskelmasse. Jeg tror, at det er noget lignende, som har påvirket dig. At du har været for ivrig til at tage på såfrem at du har fået opbygget for meget fedt.

SinK skrev:synes ikke helt det hænger sammen at du bliver fed i ansigtet ved kun 14-15% fedt og folk ligefrem kommenterer det.
men svarede du ikke lige selv på dit spørgsmål, at du gerne vil til at cutte

Garik skrev:Som du selv lægger op til: Cut. Når det så er sagt, så ville billeder være rigtig godt i forhold til at bedømme, hvorvidt du rent faktisk burde cutte.
Men cut da en måned, nyd julen og cut/bulk så i januar (hvad du nu har lyst til) og fremad.

EmiloMJ skrev:Jeg ville fortset bulke frem til den anden side af vinteren. Marts ville jeg nok påbegynde at cutte. jeg har personligt bulket siden august 2010, der er kommet at nydeligt lag spæk over det hele, men alle "ej, var så pæn og med 6pack og hele lortet, hvorfor er du dog blevet fed"-kommentarer skal man bare lære og proppe op i røven og don't give af muthafuck, da folk jo kort sagt er for ignorante til at forstå hvorfor. Og når man forklarer dem situationen, er det yderst sjældent det er en godkendt forklaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster