Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1097
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1094

Følg bodybuilding.dk på

DNBF - Danish natural bodybuilding federation

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey bb.dk
Det ser ud til at Danmark er ved at vågne op og få sig et natural forbund. Umiddelbart ser det ud til at være Norah Josepsen der starter forbundet op. Det var ihvertfald hvad jeg kunne opsnuse inde på http://www.inbf.com Personligt synes jeg det kunne være utrolig fedt og ville kunne kaste et meget bedre lys på bodybuilding i Danmark. Jeg kan kun håbe på at det lykkes.
Hvad synes i andre?
Hjemmeside under opbygning: http://www.dnbf.dk
Sidst rettet af `BALLE´ 2. jul 2008, 17:27, rettet i alt 1 gang.
BIG TONY!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Intet galleri

Folmand skrev:Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?

I don't know man! Postede bare hvad jeg så..
BIG TONY!
Brugeravatar

`BALLE´ skrev:
Folmand skrev:Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?

Det var ikke for at være spydig. Er sku selv interesseret i hvordan de har tænkt sig at gøre det. Hvis jeg skulle starte et drugfree forbund så skulle medlemmerne ligger 50.000 i depositum og så skulle der være vilkårlige tests på bopæl, i deres centre og op til konkurrencen. Testede de positiv røg depositummet! Eller tror jeg fortsat at der for mange der er ligeglad. Kender personligt selv 3-4 stykker der har stillet op eller vil stille op i bodybuiding som er pisse ligeglade med om de tester positiv - bare de får lov at stå på scenen og står flot :)
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg synes det er en skide god ide - men det bliver svært at få til at fungere. For som Folmand skriver - så er DBFF jo også et rent forbund :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Vis kostplan

Folmand skrev:
`BALLE´ skrev:

Det var ikke for at være spydig. Er sku selv interesseret i hvordan de har tænkt sig at gøre det. Hvis jeg skulle starte et drugfree forbund så skulle medlemmerne ligger 50.000 i depositum og så skulle der være vilkårlige tests på bopæl, i deres centre og op til konkurrencen. Testede de positiv røg depositummet! Eller tror jeg fortsat at der for mange der er ligeglad. Kender personligt selv 3-4 stykker der har stillet op eller vil stille op i bodybuiding som er pisse ligeglade med om de tester positiv - bare de får lov at stå på scenen og står flot :)

Bare rolig, kan godt se din pointe. Tænkte bare jeg ville starte topic. På den officielle hjemmeside står det skrevet at alle atleter bliver testet via urin og blod. De har også en hall of shame. Men synes det unne være fedt at man kunne vælge at stille op blandt andre naturals og hvis man ikke ønskede at være natural kunne man stille op andet steds.
BIG TONY!
Brugeravatar

Jeg synes det ville være super hvis vi fik sådan et forbund i DK.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Rigtig god ide, men kan den udleves? som i andre siger er DBFF ogsaa kun for natural. meeen efter deres episode sidste aar med forsvundne dopingproever, holder dette vist ikke mere.

Det aergelige ved et rent forbund er at man aldrig kan vaere sikker paa dem som stiller op ikke tidligere har vaeret dopet, derved gaar ideen lidt af, derudover koster det ALT for mange penge at lave random test. Men bliver da spaendende at se hvordan de vil arbejde med problematikkerne. Ville selvfoelgelig vaere sjovere at stille og blandt andre clean atleter end at staa ved siden af krudttoender.

Ser frem til opdateringer fra det kommende forbund.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Hvad med at starte et forbund KUN for dopede atleter. Den plan tror jeg er mere skudsikker! Så skulle der også være en "Hall of Shame" til de atleter der har forsøgt at snyde sig til en plads på sejrsskamlen uden at have haft en kanyle i røven først :D
Brugeravatar

Styrkeliste

`BALLE´ skrev:Hey bb.dk
Det ser ud til at Danmark er ved at vågne op og få sig et natural forbund. Umiddelbart ser det ud til at være Norah Josepsen der starter forbundet op. Det var ihvertfald hvad jeg kunne opsnuse inde på http://www.inbf.com Personligt synes jeg det kunne være utrolig fedt og ville kunne kaste et meget bedre lys på bodybuilding i Danmark. Jeg kan kun håbe på at det lykkes.
Hvad synes i andre?
Hjemmeside under opbygning: http://www.dnbf.dk

Så vidt jeg ved, så hedder hjemmesiden http://www.inbf.net.... Via de stævner kan man kvalificere sig til http://www.wnbf.net som er de professionelle under forbundet.

Da jeg stillede op i USA under det ofrbundt, foregik det på den måde at alle under inbf blev løgndetektortestet, og så mener jeg der var stikprøver til urintest. Alle under wnbf skulle afgive urinprøve og blev løgndetektortestet.

Derudover har de flere gange om året urintest af deres wnbf atleter, det står de enkelte lande selv for, og eftersom der ikke fandtes noget dansk forbundt, var der dispensation på det område for de danske atleter.

Eftersom der er mere test, var der sikkert os mange flere rene atleter, men som I selv er inde på, så er det nok ret urealistisk at tro på et helt rent forbundt.. jeg tror i hver fald ikke på det kan lade sig gøre 100%

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Lyder som en rigtig god ide. Men som I andre skriver, så tror jeg også selv at det er urealistisk at få et helt rent forbund. I sidste ende tror jeg at der altid vil være nogen der tager en eller anden form for medikament.
Men bliver spændende at se hvad det bliver til :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00

Galleri: Vis galleri (19)

Hvad hvis man benytter fx. HGH, kan det overhovedet spores ? - ved mindre man tager en muskelbiopsi, hvilket nok er en smule urealistisk..

Hmmmm......

Jeg ved sku' ikke.

Hvad hvis der er en person der har dopet røven ud af buksnerne de sidste 10 år. Det kan kun give et rimeligt stort resultat.
Derefter stopper han med krudt og træner rent i 2 år. Så burde spor af de fleste medikamenter være ude af systemet

Hvis han så stiller op. Er han så clen?
Han må da vinde klart over personer der aldrig har dopet sig.

Doping frit bliver det sku aldrig....

Geografisk sted: Roskilde

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster