Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Folmand skrev:Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?

`BALLE´ skrev:Folmand skrev:Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?
I don't know man! Postede bare hvad jeg så..

Folmand skrev:`BALLE´ skrev:Folmand skrev:Jeg troede da allerede DBFF var et rent forbund? - Men hvad indebærer det nye rene forbund så? Vilkårlig testning af de sporbare substanser og så giver man op for de 5-6 ting man ikke kan spore?
I don't know man! Postede bare hvad jeg så..
Det var ikke for at være spydig. Er sku selv interesseret i hvordan de har tænkt sig at gøre det. Hvis jeg skulle starte et drugfree forbund så skulle medlemmerne ligger 50.000 i depositum og så skulle der være vilkårlige tests på bopæl, i deres centre og op til konkurrencen. Testede de positiv røg depositummet! Eller tror jeg fortsat at der for mange der er ligeglad. Kender personligt selv 3-4 stykker der har stillet op eller vil stille op i bodybuiding som er pisse ligeglade med om de tester positiv - bare de får lov at stå på scenen og står flot

`BALLE´ skrev:Hey bb.dk
Det ser ud til at Danmark er ved at vågne op og få sig et natural forbund. Umiddelbart ser det ud til at være Norah Josepsen der starter forbundet op. Det var ihvertfald hvad jeg kunne opsnuse inde på http://www.inbf.com Personligt synes jeg det kunne være utrolig fedt og ville kunne kaste et meget bedre lys på bodybuilding i Danmark. Jeg kan kun håbe på at det lykkes.
Hvad synes i andre?
Hjemmeside under opbygning: http://www.dnbf.dk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster