He he, sjovt så hård i kæften folk bliver når de sidder bag deres trygge lille skærm.
Når det er sagt, vil jeg da også mene at det ikke, langt fra endda, er et godkendt dødløft hverken Kasper eller Klaus laver. Og ja de har begge haft rygskader. Men nu er de jo heller ikke fesne styrkeløftere der hopper i en dragt for at løfte markant flere kg, end deres krop kan på egen hånd. De er stærkmænd, hvor det i korte træk gælder om at flytte flest kg, hurtigst muligt, længst muligt etc. Og her er det flintrende ligegyldigt om stillen ligner lort eller ej. Ja, det er nok ikke det smarteste rent skades mæssig, men nu har de vel truffet et valg, ligesom mig selv, om at give den gas mens man kan, og så tager man skaderne som de kommer.
Så at sidde og bruge sin tid på, decideret at svine dem til, synes jeg er latterligt.
Med hensyn til doping, så lad for helvede være med at have ondt i røven over det. Jeg ved ikke om de har taget noget, og er også ligeglad. Faktum er at de deltager i en sportsgren hvor doping er en naturlig del af sporten lige som BB. Forkasteligt eller ej, men sådan er det nu.