Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Du skal træne din core.

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Steve90210 skrev:Har personligt gode erfaringer med at køre Side Bends og Hanging Leg Raises ifbm. min core træning.

Anden skrev:krummer du i lænden, eller er det den øvre ryg eller?

Doubleyou skrev:Anden skrev:krummer du i lænden, eller er det den øvre ryg eller?
Jeg formår at holde ryggen ret, er jeg overbevist om. Men når jeg kommer halvvejs ned føles det som om jeg er ved at give efter i ryggen, hvilket gør at jeg instinktivt sænker stangen meget hurtigt det sidste stykke.
Men jeg tror at jeg vil filme mit dødløft (og squad for den sags skyld), næste gang jeg træner, for at få lidt feedback på teknikken

Doubleyou skrev:Jeg suger al den luft ind jeg kan når jeg har udført løftet, så jeg er så stærk og stiv i overkroppen som muligt på vej ned igen, men synes stadig det kniber lidt.
ntp9 skrev:Doubleyou skrev:Jeg suger al den luft ind jeg kan når jeg har udført løftet, så jeg er så stærk og stiv i overkroppen som muligt på vej ned igen, men synes stadig det kniber lidt.
Prøv at holde dit oprindelige opspænd i stedet for at prøve at tage ny luft ind, mens du står og roder med stangen i toppen af løftet.

Anden skrev:krummer du i lænden, eller er det den øvre ryg eller?

NGS skrev:Anden skrev:krummer du i lænden, eller er det den øvre ryg eller?
Noget du vil anbefale hvis man har tildens til at krumme i øvre ryg?

Anden skrev:NGS skrev:Anden skrev:krummer du i lænden, eller er det den øvre ryg eller?
Noget du vil anbefale hvis man har tildens til at krumme i øvre ryg?
Ikke noget alt for fancy-pants, men at styrke den øvre ryg i form af row-varianter, pullups og øvelser i stil med goodmornings

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster