Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Du kunne jo lige smide en video af teknikken så det evt kunne udelukkes at det er der fejlen ligger
men skal nok lige optage en video næste gang jeg når til dødløft 

linker bare til den i aften når jeg har uploadede den på youtube 

Lithium skrev:kør med lave vægte indtil du lærer teknikken - så skulle risikoen være minimeret

Huddi skrev:Kan man selv mærke det når man har den rigtig teknik ?

flamingopikken skrev:Huddi skrev:Kan man selv mærke det når man har den rigtig teknik ?
Hvis du ikke ved hvordan det føles at køre med korrekt teknik, så tvivler jeg lidt på det. Det siger vel sig selv

Xiva skrev:flamingopikken skrev:Huddi skrev:Kan man selv mærke det når man har den rigtig teknik ?
Hvis du ikke ved hvordan det føles at køre med korrekt teknik, så tvivler jeg lidt på det. Det siger vel sig selv
Jeg har kørt med dårlig teknik og er lige begyndt at få bedre teknik. Hvad jeg har oplevet er at løft med samme kilo føles nemmere og bedre kontakt med musklerne.

Gaxe skrev:Xiva skrev:flamingopikken skrev:Huddi skrev:Kan man selv mærke det når man har den rigtig teknik ?
Jeg har kørt med dårlig teknik og er lige begyndt at få bedre teknik. Hvad jeg har oplevet er at løft med samme kilo føles nemmere og bedre kontakt med musklerne.
Hvordan man udfører øvelsen i hovedet, er ikke nødvendigvis det samme som at man rent fysisk gør det.. Derfor er video og/eller spotter altid en bedre indikator..

skriv venligts hvis der er noget jeg skal gøre for at forbedre min teknik 

poul hansen skrev:Jeg synes ikke du bumper i bunden...
Ud over du fedter lidt når du sætter den ned ser det ok ud og en del bedre end første video, flot arbejde! Jeg er dog sikker på det bliver skidt når der kommer mere vægt på af flere årsager:
1. Røven kommer op først, det er sikkert pga din start der skal være mere dynamisk (ned med røven, byg med det samme spændig op og løft, ikke jerke, men heller ikke fedte).
2. Du retter hoften ud alt for sent.
Stefan sagde du skal trække stangen mere tilbage, han har ret.

Huddi skrev:poul hansen skrev:Jeg synes ikke du bumper i bunden...
Ud over du fedter lidt når du sætter den ned ser det ok ud og en del bedre end første video, flot arbejde! Jeg er dog sikker på det bliver skidt når der kommer mere vægt på af flere årsager:
1. Røven kommer op først, det er sikkert pga din start der skal være mere dynamisk (ned med røven, byg med det samme spændig op og løft, ikke jerke, men heller ikke fedte).
2. Du retter hoften ud alt for sent.
Stefan sagde du skal trække stangen mere tilbage, han har ret.
Tak for svaret, men er der potentiale for at jeg vil kunne få en skade med den teknik jeg køre med nu ?
ikke fordi jeg vil prøve at rette op på det men bare lige for at høre ad ?

poul hansen skrev:Stefan, du er både klog og smuk

Huddi skrev:Nothing more to say ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster