Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Når det er sagt, er der dog mange, der oplever smerten som værende mindre, hvis de laver ovenstående. Just saying.

Sweepo skrev:Altså vel heller ikke sige jeg bare sætter mig hjem, og jeg har forsøgt med div udstrækning osv. det føles bare som den gang man startede med og træne, 1 dagen gør avs, 2 dagen er dobbelt op.

Hansen1402 skrev:Eller skru ned for volumen hvis du ikke kan nå at restituere fra gang til gang.

Pind skrev:Hansen1402 skrev:Derudover har doms og restitution intet med hinanden at gøre.

agv skrev:Pind skrev:Hansen1402 skrev:Derudover har doms og restitution intet med hinanden at gøre.
DOMS har vel noget med muskulær restitution at gøre? En muskel man har DOMS i er vel ikke restitueret?

Garik skrev:Nope. DOMS sidder i muskelfascien og ikke i selve muskelfibrene - på trods af navnet.

Pind skrev:Hansen1402 skrev:Eller skru ned for volumen hvis du ikke kan nå at restituere fra gang til gang.
Kig lige en gang på mandens program før du poster. Man kan dårligt få en lavere volumen på benene end det han køre med nu. Derudover har doms og restitution intet med hinanden at gøre.

Garik skrev:De fleste oplever DOMS 24-48 timer efter en træning. Personligt er min 2. dag værre end 1.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster