Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.

MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
så kom med nogle beviser for at det ikke er tilfældet. og krudttønder tæller ikke med.

raunen skrev:MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
så kom med nogle beviser for at det ikke er tilfældet. og krudttønder tæller ikke med.
bla.. bla.. bla.......
hvis alle de videnskabelige beviser virkede, så ville alle være langt større end de var. Så det vil jeg personligt skide på...
On topic:
Jeg elsker dorian yates og hans programmer og filosofi.
Jeg kørte hans program i knap 1 år, og det er det år, hvor jeg er vokset bedst. Styrkemæssigt sys jeg ikke fremgangen var voldsom, men det er størrelse det handler om, og det er fandme noget der rykker med yates programmer.
Det kræver enormt meget træning at kunne køre sig selv til failure, eller som yates selv siger de: i'll train to faliure, and beyond![]()
Jeg vil klart anbefale programmet!

raunen skrev:MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
bla.. bla.. bla.......
hvis alle de videnskabelige beviser virkede, så ville alle være langt større end de var. Så det vil jeg personligt skide på...
On topic:
Jeg elsker dorian yates og hans programmer og filosofi.
Jeg kørte hans program i knap 1 år, og det er det år, hvor jeg er vokset bedst. Styrkemæssigt sys jeg ikke fremgangen var voldsom, men det er størrelse det handler om, og det er fandme noget der rykker med yates programmer.
Det kræver enormt meget træning at kunne køre sig selv til failure, eller som yates selv siger de: i'll train to faliure, and beyond![]()
Jeg vil klart anbefale programmet!

raunen skrev:Læste at Markus Rühls buisness idol var Dorian Yates. Det er faktisk utroligt at han stadig holder sit navn gående. Og hans programmer virker tilsynladende også for ikke krudtede.
Og det er jo selvom de videnskabelige beviser siger at det ikke holder. Igen et glimrende bevis på at videnskabelige beviser selvfølgelig er brugbare men ikke altid holder i praksis.

MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.

kobber92 skrev:MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
Ja for en super pro bodybuilder ville ikke træne det optimale program, og han vokser KUN fordi at krudter den.![]()
fjols

MBang skrev:kobber92 skrev:MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
Ja for en super pro bodybuilder ville ikke træne det optimale program, og han vokser KUN fordi at krudter den.![]()
fjols
uha uha du spiller med ordene. nej men du kan ikke sammenligne dig og deres trænings metoder med dine, da du ikke er krudte op over begge øre. retard.

kobber92 skrev:MBang skrev:kobber92 skrev:MBang skrev:Daviid0z skrev:ja synes det lidt mærkeligt, da folk herinde vil have man skal tage mindre øvelser og flere sæt, pga. de påstår man får mere muskelmasse af større volume.
fjols
uha uha du spiller med ordene. nej men du kan ikke sammenligne dig og deres trænings metoder med dine, da du ikke er krudte op over begge øre. retard.
Nej men bare fordi at dorian yates krudter den, kan han sagtens stadig have styr på sin træning, og højst sandsynligvis mere styr på den end folkene herinde. Du skal tænke på, at personer reagere forskelligt, og at hvis du krudter den uden at have styr på hverken træning eller kost bare det mindste, så vokser du ikke..

Martin88 skrev:Man skal virkelig ikke undervurdere vigtigheden af energioverskud og kemi i kroppen.. Yates programmer skal nok virke, clean som krudtet. Men al emperi og de flestes erfaringer går på, at det bare er mere optimalt med en højere volumen. Dorian og andre krudthoveder kan virkelig ikke bruges som eksempel på noget som helst.. For selvom deres metoder virker, så er deres kropskemi også 11000115% bedre end folk der er clean, kombineret med, at de har gode gener, kombineret med at de har al tid i verden til at gøre det de laver.....
Det skal nok virke, det er dog næppe mere optimalt end højvolumen programmer

raunen skrev:Jeg tror faktisk, at det handler om at man i nogle år opbygger en styrke som er tilstrækkelig høj ved at kører høj volumen og høj frekvens programmer. Når det er opnået (spørg mig ikke hvornår, det er bare en tanke) så tror jeg at et program som yates er kanon godt at bruge! Dog har jeg selv erfaret de bedste resultater ved netop dette program, selvom jeg kun havde trænet 1 års tid da jeg startede det.
Martin88 - Nu har jeg set dig træne flere gange i centrene rundt omkring og har set du altid kører høj volumen og frekvens (Og 100000 sæt barbell curls til biceps![]()
). Har du nogensinde prøvet nogle højere splits som fx 4 eller 5 split?

Daviid0z skrev:Day 1 – Shoulders & Tri’s & Abs
Day 2 – Back
Day 3 – Off
Day 4 – Chest & Bi’s & Abs
Day 5 – Off
Day 6 – Quads & Hams & Calves
Day 7 – Off
sådan ser programmet ud..
Kan man ikk lave om på rækkefølgen, så det stadig der samme antal dage mellem de forskellige muskelgrupper der rammes..
tænker bare at ben kan komme lige efter en af de andre dage istedet for at holde pause.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster