Jeg kører det HST program der er her på sittet.
med små ændringer.
Så kom jeg til at tænke på, om jeg bare kunne kører 3x8-10 dragon flags igennem hele cyklusen?
Og er den øvelse god til at gøre maven "FLAD" da jeg har en lidt udbulet en

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Miw skrev:Hey gutter
Jeg kører det HST program der er her på sittet.
med små ændringer.
Så kom jeg til at tænke på, om jeg bare kunne kører 3x8-10 dragon flags igennem hele cyklusen?
Og er den øvelse god til at gøre maven "FLAD" da jeg har en lidt udbulet en

Miw skrev:mEn ellers, skal jeg så KUN kører stomach vacuum som mave træning? ellers skal jeg os kører F.eks dragon flags. ?
OG hvad så efter de 3 uger? skal man så gentage? eller er maven "flad" så man ikk behøver at lave det mere eller hvordan?

Jacob skrev:Der er meget forskellige meninger mht. Stomach Vacuum, men fx Arhnold (fra (link slettet).dk) - måske er han også herinde, jeg er ikke sikker., har haft gode erfaringer med denne øvelse.
Så hvis du udøver øvelsen korrekt, kan det være det betaler sig godt.
De første 2 uger kører du med 20 sek.
dernæst 2 uger med 40 sek.
og dernæst 2 uger med 60 sek.
- progressionen kan dog være uhyrlig svær at følge med i, ens kondition skal være på rette plads.
Men ellers, ret ryggen, pust luften ud, spænd i maven og hold den i det tid, du nu skal

J-S-O skrev:Jacob skrev:Der er meget forskellige meninger mht. Stomach Vacuum, men fx Arhnold (fra (link slettet).dk) - måske er han også herinde, jeg er ikke sikker., har haft gode erfaringer med denne øvelse.
Så hvis du udøver øvelsen korrekt, kan det være det betaler sig godt.
De første 2 uger kører du med 20 sek.
dernæst 2 uger med 40 sek.
og dernæst 2 uger med 60 sek.
- progressionen kan dog være uhyrlig svær at følge med i, ens kondition skal være på rette plads.
Men ellers, ret ryggen, pust luften ud, spænd i maven og hold den i det tid, du nu skal
Personer som har held med Stomach Vaccuum har normalt en svag indre mavemuskulatur! Personligt giver jeg ikke en pose pis for øvelsen, men du kan jo selv prøve den - i værste fald er det bare spild af tid!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster