..
Men jeg ville lige høre om, der var nogen som sad inde med nogle metoder til at undgå alt for store kcal-bomber når man nu er til fest .. ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
..

;)

Jeg er enig med dig Kasper. All work and no play...

MO skrev:Ved ikke om der er mange kcal i, men jeg plejer altid at drikke vodka blandt med light saftevand og vand - det er guf!
Eller en light sodavand til vodka'en.
men der er jo stadig problemet .. :

Kasp£r skrev:Ja okay jeg ved godt, at alkohol er usundt men nu vil jeg også gerne have noget sjovt ud af min ungdom .. jeg tager da også til fest uden altid, at drikke men det er sku bare ikke det samme ..

Pude skrev:http://www.nomedica.dk/alkohol.htm
Der er ikk noget at gøre, nyd det mens det varer og giv den ekstra gas dagen efter![]()
Det hjælper selvfølgelig lidt med at det f.eks er light sodavand der kommer i... Men som du kan se i skemaet er alkoholen den store kcal synder :fighting3:

wurzelpeter skrev:Kasp£r skrev:Ja okay jeg ved godt, at alkohol er usundt men nu vil jeg også gerne have noget sjovt ud af min ungdom .. jeg tager da også til fest uden altid, at drikke men det er sku bare ikke det samme ..
Ikke for at lyde moraliserende på en gammel bedstefar-agtig måde, men:
Kan man ikke more sig uden alkohol, er det i virkeligheden fordi man ikke selv er sjov.

wurzelpeter skrev:Kasp£r skrev:Ja okay jeg ved godt, at alkohol er usundt men nu vil jeg også gerne have noget sjovt ud af min ungdom .. jeg tager da også til fest uden altid, at drikke men det er sku bare ikke det samme ..
Kan man ikke more sig uden alkohol, er det i virkeligheden fordi man ikke selv er sjov.

Mista Chipmunk skrev:wurzelpeter skrev:Kasp£r skrev:Ja okay jeg ved godt, at alkohol er usundt men nu vil jeg også gerne have noget sjovt ud af min ungdom .. jeg tager da også til fest uden altid, at drikke men det er sku bare ikke det samme ..
Mor...?

Kasp£r skrev:wurzelpeter skrev:Kasp£r skrev:Ja okay jeg ved godt, at alkohol er usundt men nu vil jeg også gerne have noget sjovt ud af min ungdom .. jeg tager da også til fest uden altid, at drikke men det er sku bare ikke det samme ..
øh jo ..
man kan godt og som jeg også har skrevet lidt længere oppe går jeg da ogs¨til fest uden, at drikke men jeg synes bare personligt ikke, at der er lige så sjovt ..

Mista Chipmunk skrev:Netop... Men nu er der altså også næsten 15 år imellem jer to. Rigtigt nok så, jo ældre man bliver des mindre kommer det til at sige en! Jeg kan da stadig godt li at drikke øller med drengene og se en god boksekamp eller fodboldkamp, men vi drikker os ikke hjernedødt stive på samme måde som vi gjorde da vi var 18...
Jeg tror til gengæld at det er ret vigtigt at man fyrer den af med kammeraterne en gang imellem mens man er ung - ellers fortryder man det sgu i sidste ende... Og der er jo ingen der siger, at man skal drikke hver uge - man kunne jo begrænse sig til en gang om måneden, så kan man stadig holde en fornuftig form.

Smeden skrev:Faktisk kan man ikke regne kalorierne i alkohol på samme måde. Det indgår i forbrændingen på anden vis end de andre makronutrienter. F.eks. stiger ens kropstemperatur og den slags.
ps. det var med bowing, buffet og go-car hvilket selvfølgelig også gjorde det lidt sjovere 

Merrild skrev:Jeg drak også meget inden jeg startede på min træning, som kun er en lille uge siden. Jeg drikker kun hver 14 dag nu, og det giver god samvittighed, hvis man plejer at drikke meget. Jeg har stadig svært ved at gå i byen uden at drikke, når mine venner drikker sig stive, men man skal bare tænke på dagen efter og sine mål med træningen.
Men mit tip er bare at skære ned på forbruget, men stadig gå i byen. Man skal nok lære at have det lige så sjovt og slå sig løs uden alkoholens hjølp!

Mini-Fisker skrev:Undgå alkohol, drik vand i stedet, evt en protein shake. Tag en skål med ris, kylling og grøntsager med i tasken, så er du klar til at feste! Og så holder du formen;)

Smeden skrev:Faktisk kan man ikke regne kalorierne i alkohol på samme måde. Det indgår i forbrændingen på anden vis end de andre makronutrienter. F.eks. stiger ens kropstemperatur og den slags.

Smeden skrev:Nu er jeg ikke sikker (og jeg tvivler på der er nogen der rigtigt er), men faktum er at man bare ikke bliver så tyk som man skulle tro. Flere forsøg viser det, faktisk taber kvinder sig en anelse hvis de begynder at drikke![]()
Jeg vil tro det er fordi at acetat ikke bliver reguleret helt så stramt og nærmest "vælter" ind i forbrændingen, og altså forbrændes lettere end energibehovet dikterer. Måske er det bare ikke så tilbøjeligt til at blive lagret? Uanset hvad får man alså varmen, og det er givetvis derfor.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster