Man kunne jo købe 4 stks 0.5kg skiver og klistrer dem på siderne af dumbbells'ne med elefandtsnot

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Adonis skrev:Går ud fra andre kender til dette "problem." For mig er det ihvert fald et problem, for det er en voldsom omgang at stige med 2.5kg i hver hånd når der skal mere vægt på. Det er en øgning på 12.5%. Man går lynhurtigt i stå hvis man fortsætter på den måde. Der er vel ikke en smart måde hvor man kan stige lidt mere stille og roligt? Nogle fifs?
Man kunne jo købe 4 stks 0.5kg skiver og klistrer dem på siderne af dumbbells'ne med elefandtsnot

Anderscv skrev:I mit center er der to kg's intervaller, men wtf. Det er slet ikke et problem for mig i hvert fald. I øvrigt aner jeg ikke, hvorfra du har 12.5% stigningen fra - kommer an på, hvilken vægt man stiger 12.5% fra.

Adonis skrev:Anderscv skrev:I mit center er der to kg's intervaller, men wtf. Det er slet ikke et problem for mig i hvert fald. I øvrigt aner jeg ikke, hvorfra du har 12.5% stigningen fra - kommer an på, hvilken vægt man stiger 12.5% fra.
Nårh ja, det med de 12% var en svupser![]()
På hvilken måde er det ikke noget problem. Jeg snakker i forhold til at bruge tungere og tungere db's.
Hvis du fx fint kan springe 2kg i hver hånd hvert andet træningspas, så tror jeg du er startet alt for let ud med din træning.

Herakle skrev:jeg har samme problem.. jeg køre nogle alternativer med Bb og kabel indtil jeg kan tage springet.. og så lykkedes det som regel til sidst.

Nders skrev:Kan ikke se problemet... Når man er over 40 kilo er 2 kilo ikke en særlig stor stigning.

Man går lynhurtigt i stå hvis man fortsætter på den måde. Der er vel ikke en smart måde hvor man kan stige lidt mere stille og roligt? Nogle fifs?
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster