Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1517
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1514

Følg bodybuilding.dk på

Eksamensgave til kæresten

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hello boys!

Min kæreste bliver færdig med medicinstudiet her til januar, og jeg vil gerne købe en rigtig fin og god gave til ham. Problemet er bare at jeg er ganske fantasiforladt når det drejer sig om at købe gaver (ihvertfald til andre end mig selv :D ), og jeg vil jo gerne give ham noget som han bliver HELT VILDT glad for, og som han vil huske for evigt :)

Han interesserer sig for styrketræning, golf, vin og den slags. (Han lyder da i grunden som en rigtig tør kiks - det er han dog ikke)... Hehe.

Anyways, jeg har brainstormet en del, men er ikke rigtig kommet frem til det helt rigtige :-k

Er der nogle af jer der har et godt forslag? Jeg er en fattig bums, så jeg tænker at det helst ikke skal koste så meget mere end 2000 kr. Måske 2500.

På forhånd tak :dance:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Et rigtig flot ur.. (y) købte jeg til mig selv i studentergave og jeg blev da glad for det xD Købte et fra Levi's

Hvis han er interesseret, kunne følgende være en mulighed:

http://loadedcup.dk/

Så har han noget at se frem til, og i har et minde sammen. Med dit budget burde der også være penge til et hotel og evt. lidt at spise :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Udmærkede idéer, begge to! :D Lækkert med nogle gode forslag! Tak :)

Hvis du måske prøvede at sætte dig lidt ind i golf og spurgte ind til hvad han har af køller/udstyr og mangel på samme (på en diskret måde), så kunne det være en ide at købe noget derfra til ham... f.eks en rigtig god driver, hvad ved jeg...

anyways, just my 2 cents
Det handler ikke om hvor meget du kan løfte - men hvor meget du ser ud til at løfte
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Hmm. Ja, jeg har overvejet sådan et eller andet golfudstyr. Han har bare flere gavekort til ProGolf liggende som han ikke bruger, så jeg tror ikke at han sådan "står og mangler noget"..

Jeg blev vildt inspireret af tråden "julegave til kæresten", hvor der blev foreslået et spaophold på Hotel Vejlefjord, det hælder jeg rigtig meget til. Jeg tror han ville elske det. Lækker mad, vin, spabad og måske noget massage... :P

Eller en oplevelse i det hele taget, man kan jo købe diverse adventure-pakker. Men ærlig talt, så synes jeg at 800 kr er lidt dyrt for en helikoptertur på 10 min/en kort tur i en ferrari og hvad man ellers kan få af den slags...

Hvad med en masse erotisk lingeri og sex outfits til dig selv? Det må være to gaver i én.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 3. maj 2012, 15:40, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Helle88 skrev:Hmm. Ja, jeg har overvejet sådan et eller andet golfudstyr. Han har bare flere gavekort til ProGolf liggende som han ikke bruger, så jeg tror ikke at han sådan "står og mangler noget"..

Jeg blev vildt inspireret af tråden "julegave til kæresten", hvor der blev foreslået et spaophold på Hotel Vejlefjord, det hælder jeg rigtig meget til. Jeg tror han ville elske det. Lækker mad, vin, spabad og måske noget massage... :P

Eller en oplevelse i det hele taget, man kan jo købe diverse adventure-pakker. Men ærlig talt, så synes jeg at 800 kr er lidt dyrt for en helikoptertur på 10 min/en kort tur i en ferrari og hvad man ellers kan få af den slags...

Ville helt klart gå efter opholdet på vejlefjord, hvad er bedre end lidt kvalitets tid sammen i rolige omgivelser med god mad osv, kan kun sige god for det sted :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 300.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 300.00

SandyFrink: Haha :D Tjah, jeg er måske bare ikke rigtig til det der med at give sex som en gave (jeg går ud fra det er det der skulle være målet med lingeri osv?). Det skulle da lige være sådan en helt almindelig mandag eller noget hvor man kunne lave en lille overraskelse...

Og ja, Vejlefjord ser så lækkert ud når man kigger på hjemmesiden. Så kan man jo evt. kombinere det med SandyFrink's idé :D

Jeg gav altid lingeri og oplevelser til ekskæresten. Det fordoblede mit råderum fordi jeg ræsonerede at halvdelen af gaven var til mig. Ofte nok en 2/3 fordeling nærmere. Måske endda 3/4. Fuck it, det hele.

Han lyder i grunden ret meget som mig. Køb ham en ralph polo (Mercer club eller andre af big pony special), et gimmick som du syntes han mangler(pung, bælte, halstørklæde) og nogle calvin klein underbukser. Han giver dig alligevel lingeri, så fyr den af med et par stiletter og hofteholdere oveni til dig selv.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Helle88 skrev:Og ja, Vejlefjord ser så lækkert ud når man kigger på hjemmesiden. Så kan man jo evt. kombinere det med SandyFrink's idé :D

Det synes jeg helt klart at du skal. Det vil slå alt andet du måtte kunne finde på med flere længder.

Det virker ret banalt, men en "special treatment" er mere værd end du skulle tro. En hver fyr ville elske det mere end noget andet.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:En hver fyr ville elske det mere end noget andet.

Modarbejder det så ikke lidt formålet?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Jeg ville blive glad for noget jeg kunne beholde, gerne med en gravering i. Et ur er oplagt. En lommelærke ville være en lidt kitchet men cool ting. Hvis han går med smykker, kunne det også være en idé.

Du kunne også hyre en professionel fotograf. Billederne fra dagen, kan han beholde for altid.

Alternativt kunne du fri til ham. Han lyder som lidt af en fangst (læge og alting).
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

The Juice skrev:
Pind skrev:En hver fyr ville elske det mere end noget andet.

Modarbejder det så ikke lidt formålet?

Jeg er ikke sikker på at jeg er med på hvad det er at du mener.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Enten er der noget galt med angivelse af dato/tid ved indlæggene, eller også har Teh Juice skrevet ovenstående indlæg på et eller andet tidspunkt mellem en bænk konkurrence i fuld tilstand og dans på The Gyms receptions bord :D

Så Pind, jeg ved ikke hvor stor betydning jeg ville lægge i den kæreste Safts ellers kloge og stærkt filosofiske indlæg.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Pind skrev:Jeg er ikke sikker på at jeg er med på hvad det er at du mener.

Jeg tænker, at det måske ikke er så smart, hvis han nu elsker gaven højere end hende. Men det er åbenbart kun mig og Finn Nørbygaard, der er så morsomme at vi finder den slags underholdende.

ØbroMorten skrev:Enten er der noget galt med angivelse af dato/tid ved indlæggene, eller også har Teh Juice skrevet ovenstående indlæg på et eller andet tidspunkt mellem en bænk konkurrence i fuld tilstand og dans på The Gyms receptions bord :D

Så Pind, jeg ved ikke hvor stor betydning jeg ville lægge i den kæreste Safts ellers kloge og stærkt filosofiske indlæg.

Mit indlæg er skrevet d. 22. klokken 00:20. Dvs. om aftenen d. 21. Altså dagen inden vi tog på Dakota :wink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Pind skrev:Jeg er ikke sikker på at jeg er med på hvad det er at du mener.

Jeg tænker, at det måske ikke er så smart, hvis han nu elsker gaven højere end hende. Men det er åbenbart kun mig og Finn Nørbygaard, der er så morsomme at vi finder den slags underholdende.:

Ahh..! Sådan havde jeg slet ikke tænkt på den da jeg skrev.. :D

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

simonzo skrev:
Helle88 skrev:Hmm. Ja, jeg har overvejet sådan et eller andet golfudstyr. Han har bare flere gavekort til ProGolf liggende som han ikke bruger, så jeg tror ikke at han sådan "står og mangler noget"..

Ville helt klart gå efter opholdet på vejlefjord, hvad er bedre end lidt kvalitets tid sammen i rolige omgivelser med god mad osv, kan kun sige god for det sted :)

Jeg synes også hotel vejlefjord er én god ide. Det er virkelig et lækkert sted. Var der sidste år, og skal derhen igen til februar!

Reputation point: 5

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster