På forhånd tak for svar

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bodyshaper skrev:I min kost sørger jeg for at få nok proteiner, men jeg har svært ved at få kalorieindtaget dækket. Så jeg tænkte på om en løsning kunne være at tage 1dl olivenolie? eller lidt mindre, da jeg i forvejen ikke får så meget fedt i løbet af dagen (60-70g).
På forhånd tak for svar

androide skrev:Bodyshaper skrev:I min kost sørger jeg for at få nok proteiner, men jeg har svært ved at få kalorieindtaget dækket. Så jeg tænkte på om en løsning kunne være at tage 1dl olivenolie? eller lidt mindre, da jeg i forvejen ikke får så meget fedt i løbet af dagen (60-70g).
På forhånd tak for svar
Weightgainer fra bodylab.dk, nemt at få ned, smager godt og er billige. Tager selv 2 om dagen, og hvis jeg ikke fik det ville jeg på ingen måde kunne spise så mange kcal om dagen!

Wopper skrev:androide skrev:Bodyshaper skrev:I min kost sørger jeg for at få nok proteiner, men jeg har svært ved at få kalorieindtaget dækket. Så jeg tænkte på om en løsning kunne være at tage 1dl olivenolie? eller lidt mindre, da jeg i forvejen ikke får så meget fedt i løbet af dagen (60-70g).
På forhånd tak for svar
Weightgainer fra bodylab.dk, nemt at få ned, smager godt og er billige. Tager selv 2 om dagen, og hvis jeg ikke fik det ville jeg på ingen måde kunne spise så mange kcal om dagen!
Hvordan fanden får Bodylab Weghtgainer til nogensinde at blive billigere end olivenolie?
Bodyshaper: Det kan du sagtens. Personligt havde jeg nok indtaget rapsolie, da det indeholder mere omega 3.

androide skrev:Bodyshaper skrev:I min kost sørger jeg for at få nok proteiner, men jeg har svært ved at få kalorieindtaget dækket. Så jeg tænkte på om en løsning kunne være at tage 1dl olivenolie? eller lidt mindre, da jeg i forvejen ikke får så meget fedt i løbet af dagen (60-70g).
På forhånd tak for svar

Wopper skrev:androide skrev:Bodyshaper skrev:I min kost sørger jeg for at få nok proteiner, men jeg har svært ved at få kalorieindtaget dækket. Så jeg tænkte på om en løsning kunne være at tage 1dl olivenolie? eller lidt mindre, da jeg i forvejen ikke får så meget fedt i løbet af dagen (60-70g).
På forhånd tak for svar
Hvordan fanden får Bodylab Weghtgainer til nogensinde at blive billigere end olivenolie?
Bodyshaper: Det kan du sagtens. Personligt havde jeg nok indtaget rapsolie, da det indeholder mere omega 3.

Wopper skrev:Wheigt Gainer:
3 kg. = 300 kr.
3000 g. * 4 kcals = 12000 kcals.
12000 kcals / 300 kr. = 40 kcals./kr.
Rapsolie:
1 l. = 13 kr.
1000 g. * 9 kcals = 9000 kcals.
9000 kcals. / 13 kr. = 692 kcals./kr.
Så nej, jeg ved ikke i hvilken hverden Bodylab Weight Gainer er billigt, hvis man i forvejen kunne bruge mere fedt.
Weighgainer fra bodylab er billigt i forhold til mange andre mærker, hvad har det med sagen at gøre? 

casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!

androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!
Jeg tvivler på at hvad der svarer til 500 kcal om dagen af rapsolie er sundere end 100 gram wightgainer??
Men det er kun et postulat jeg ingen belæg har for. Har heller ikke i sinde at undersøge det, så jeg tog fejl du har ret, lukker min mund nu.

Jenslyn87 skrev:Hvorfor spiser du ikke noget lækkert og kalorietæt? Chokolade, nødder, is, whatever...

RookRook skrev:androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!
Jeg tvivler på at hvad der svarer til 500 kcal om dagen af rapsolie er sundere end 100 gram wightgainer??
Men det er kun et postulat jeg ingen belæg har for. Har heller ikke i sinde at undersøge det, så jeg tog fejl du har ret, lukker min mund nu.
På Kreta indtager de hvad der svarer til 1 l. olivenolie om dagen, og det skulle efter sigende være godt for deres helbred...

RookRook skrev:androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!
På Kreta indtager de hvad der svarer til 1 l. olivenolie om dagen, og det skulle efter sigende være godt for deres helbred...

androide skrev:Wopper skrev:Wheigt Gainer:
3 kg. = 300 kr.
3000 g. * 4 kcals = 12000 kcals.
12000 kcals / 300 kr. = 40 kcals./kr.
Rapsolie:
1 l. = 13 kr.
1000 g. * 9 kcals = 9000 kcals.
9000 kcals. / 13 kr. = 692 kcals./kr.
Så nej, jeg ved ikke i hvilken hverden Bodylab Weight Gainer er billigt, hvis man i forvejen kunne bruge mere fedt.
Weighgainer fra bodylab er billigt i forhold til mange andre mærker, hvad har det med sagen at gøre?
Og brug nu indersiden lidt, tror du selv det er forsvarligt og sundt at indtage så meget rapsolie, i forhold til weightgainer??
androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!

Jenslyn87 skrev:Hvorfor spiser du ikke noget lækkert og kalorietæt? Chokolade, nødder, is, whatever...

Jepperm skrev:RookRook skrev:androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!
Har lige siden jeg så dit indlæg, prøvet at finde noget belæg for det , og det er ikke lykkedes mig endnu .. 30 min senere.

MFL skrev:Hvor mange kalorier er det du skal indtage, siden det er så svært?

RookRook skrev:Jepperm skrev:RookRook skrev:androide skrev:casperhasse skrev:rapsolien er da meget sundere en weightgaineren!!!
Har lige siden jeg så dit indlæg, prøvet at finde noget belæg for det , og det er ikke lykkedes mig endnu .. 30 min senere.
Fordi jeg har fra min guide, da jeg var på Kreta i sommers

JannikJ skrev:De bulker for hardcore på kreta! 1000G Fedt om dagen ohh yeah baby!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster