Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andremanden skrev:Hejsa gutter ville lige høre om i ved om der er noget jeg kan gøre. Jeg har lige været til min egen læge angående noget af det værste akne jeg nogensinde har set, det er på mine skuldre og ryg, men det nu ligemeget. Jeg har fået en henvisning til hudlæge hvilket er fint men de har så pisse lange ventetider.
Jeg kan simpelthen ikk vente, det er blevet så slemt og smertefuldt at jeg hverken kan sove eller skylle mig på ryggen når jeg er i bad, jeg kan slet ikk tørre mig på ryggen efter badet. Jeg kan ikk sidde op ad noget og det gør pisse ondt at tage tøj på.
Der må da være noget man kan gøre for at komme til hudlæge lidt hurtigere når det er så slemt som det nu er?

andremanden skrev:Jeg har fået en tid den 11. Februar. Når jeg har snakket med de forskellige sekretærer har de alle sagt at man ikk kan få akut tider til hud hudlæger, men må prøve at snakke med min læge igen.
Jeg er vant til at ha lidt akne rundt omkring og jeg er ikk særlig sart men det her er virkelig det værste jeg nogensinde har set. Jeg er nødt til at have 2 tshirts og en tanktop på for at man ikk kan se det, eller hvis der nu skulle gå hul på dem hvilket der gør konstant.
I må ikk tro at jeg overdriver det gør jeg virkelig ikk, men jeg vil prøve at snakke med min egen læge igen om en akut tid. Men tak for svarene gutter

Lucas1994 skrev:[
Såvidt jeg er orienteret, har dermatologer kun "akut-tider" forbeholdt folk med kønssygdomme, e.g. Kønsvorter.
Jeg har en bekendt, der har benyttet Acutan med stor succes, så du skal nok komme af med din akne.
Desværre må du nok vente de ca. 2 måneder på konsultationen, men derfra skal det hele nok gå i orden.
Indtil da, så brug nogle sorte lang-ærmede t-shirts, evt. dem fra H&M (billige og gode)

andremanden skrev:Jeg må vist bare være tålmodig, igen tak for svarene gutter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster