Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1585
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1582

Følg bodybuilding.dk på

Ekstrem akne - lange ventetider

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa gutter ville lige høre om i ved om der er noget jeg kan gøre. Jeg har lige været til min egen læge angående noget af det værste akne jeg nogensinde har set, det er på mine skuldre og ryg, men det nu ligemeget. Jeg har fået en henvisning til hudlæge hvilket er fint men de har så pisse lange ventetider.
Jeg kan simpelthen ikk vente, det er blevet så slemt og smertefuldt at jeg hverken kan sove eller skylle mig på ryggen når jeg er i bad, jeg kan slet ikk tørre mig på ryggen efter badet. Jeg kan ikk sidde op ad noget og det gør pisse ondt at tage tøj på.
Der må da være noget man kan gøre for at komme til hudlæge lidt hurtigere når det er så slemt som det nu er?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

andremanden skrev:Hejsa gutter ville lige høre om i ved om der er noget jeg kan gøre. Jeg har lige været til min egen læge angående noget af det værste akne jeg nogensinde har set, det er på mine skuldre og ryg, men det nu ligemeget. Jeg har fået en henvisning til hudlæge hvilket er fint men de har så pisse lange ventetider.
Jeg kan simpelthen ikk vente, det er blevet så slemt og smertefuldt at jeg hverken kan sove eller skylle mig på ryggen når jeg er i bad, jeg kan slet ikk tørre mig på ryggen efter badet. Jeg kan ikk sidde op ad noget og det gør pisse ondt at tage tøj på.
Der må da være noget man kan gøre for at komme til hudlæge lidt hurtigere når det er så slemt som det nu er?

Grunden til at det er noget af det værste akne du har set, er fordi folk synes akne er klam og derfor gemmer de det.
Dit er højest sandsynligt ikke noget de ikke ser 30 gange om året. Jeg kan selv nikke genkendende til alt de du skriver omkring dine problemer. Du kommer nok ind, ligesom jeg gjorde, og får Accutan. Det vil være det bedste der er sket for dit udsene i årevis, bare glæd dig for det er ventetiden værd.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er lang ventetid?

Hvis det er så slemt, som du her beskriver, ring til den hudlæge du har fået en henvisning til og få en akuttid. Alternativt kan du ringe til egen læge og få en ny henvisning til en hudlæge med mindre ventetid.
Det er muligt det er egen læge, som skal give dig akuttiden, det vil de dog kunne fortælle dig på den klinik du er blevet henvist til.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Jeg har fået en tid den 11. Februar. Når jeg har snakket med de forskellige sekretærer har de alle sagt at man ikk kan få akut tider til hud hudlæger, men må prøve at snakke med min læge igen.
Jeg er vant til at ha lidt akne rundt omkring og jeg er ikk særlig sart men det her er virkelig det værste jeg nogensinde har set. Jeg er nødt til at have 2 tshirts og en tanktop på for at man ikk kan se det, eller hvis der nu skulle gå hul på dem hvilket der gør konstant.
I må ikk tro at jeg overdriver det gør jeg virkelig ikk, men jeg vil prøve at snakke med min egen læge igen om en akut tid. Men tak for svarene gutter

Styrkeliste

andremanden skrev:Jeg har fået en tid den 11. Februar. Når jeg har snakket med de forskellige sekretærer har de alle sagt at man ikk kan få akut tider til hud hudlæger, men må prøve at snakke med min læge igen.
Jeg er vant til at ha lidt akne rundt omkring og jeg er ikk særlig sart men det her er virkelig det værste jeg nogensinde har set. Jeg er nødt til at have 2 tshirts og en tanktop på for at man ikk kan se det, eller hvis der nu skulle gå hul på dem hvilket der gør konstant.
I må ikk tro at jeg overdriver det gør jeg virkelig ikk, men jeg vil prøve at snakke med min egen læge igen om en akut tid. Men tak for svarene gutter

Såvidt jeg er orienteret, har dermatologer kun "akut-tider" forbeholdt folk med kønssygdomme, e.g. Kønsvorter.
Jeg har en bekendt, der har benyttet Acutan med stor succes, så du skal nok komme af med din akne.
Desværre må du nok vente de ca. 2 måneder på konsultationen, men derfra skal det hele nok gå i orden.
Indtil da, så brug nogle sorte lang-ærmede t-shirts, evt. dem fra H&M (billige og gode)

Reputation point: 255

Med det forløb du formentlig skal ind i nu så kan du ligeså godt væbne dig med tålmodighed.Hvis du skal på Isotretinoin/accutin tager det som regel et par måneder til et halvt år før du ser forbedringer. Indtil da er det bare lutter bivirkninger og formentlig endnu værre akne end du havde før, MEN når det så virker vil du ikke fortryde det et sekund!
Brugeravatar

Reputation point: 2

Lucas1994 skrev:[
Såvidt jeg er orienteret, har dermatologer kun "akut-tider" forbeholdt folk med kønssygdomme, e.g. Kønsvorter.
Jeg har en bekendt, der har benyttet Acutan med stor succes, så du skal nok komme af med din akne.
Desværre må du nok vente de ca. 2 måneder på konsultationen, men derfra skal det hele nok gå i orden.
Indtil da, så brug nogle sorte lang-ærmede t-shirts, evt. dem fra H&M (billige og gode)

Og så lige mistanke om modermærkekræft også.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

TS: jeg var igennem PRÆCIS det samme. Man må bare vente.

Reputation point: 25

Jeg må vist bare være tålmodig, igen tak for svarene gutter

Styrkeliste

andremanden skrev:Jeg må vist bare være tålmodig, igen tak for svarene gutter

Imens du er tålmodig, så husk at passe på din hud. Netdoktor's artikel ( http://v.gd/NAkne ) går godt nok ud fra at din akne er i ansigtet, men rådene om hudpleje, vask og at man skal lade være med at pille i sårene gælder stadig.

Vores service henvender sig mest til folk der ved hvad de fejler og f.eks. har glemt deres behandling i forbindelse med ferie. Jeg vil helt sikkert anbefale dig at se din hudlæge før du vælger at anskaffe medicin online, også fordi at akne-behandlinger typisk tager én til to måneder om at virke (før sår/inflammation begynder synligt at forsvinde). Det ville være ærgerligt at tage til hudlægen og at han så vurderede at det ikke var slemt nok til at kræve behandling - fordi behandlingen virkede.

Hvis du ikke allerede har været i Matas ville jeg gå derned og spørge, de har garanteret et produkt de gerne vil sælge som også har Den Blå Krans fra Astma-Allergi Danmark (så er det i hvert fald ikke indholdsstofferne der irriterer huden). Det løser nok ikke problemet med aknen, men der er da håb om at det bliver mere udholdeligt og du kan bade og have tøj på som normalt.
Hurtig og sikker online konsultation hos Treated.com

Reputation point: 40

Geografisk sted: Manchester, UK

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster