Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

). - ligger pt. syg på 2. uge, men skal så tilbage i centeret efter dette, med fuld ild!

Hyebass skrev:Er manglende motivation er tilstand forbundet med en skade? Synes den var lige rå nok den flytning!

Hyebass skrev:Bloodjunkie: Faktisk ikke nogen dårlig ide. Det vil jeg prøve at kigge på!
Flakes: Hvad jeg vil med mit liv ved jeg, da jeg har en elevplads, men den starter desværre først i august :-) - det jeg laver nu trækker mig tydeligt væk fra mit mål. Det er da at mærke.
Hvad holder dig oppe nu du er syg? Selvom du dog er syg, så tænker jeg, at du laver et eller andet for ikke at blive sindssyg
Ideen om noget PWO er den forresten helt hen i vejret?
brug dit slut mål, som motivation for at få hvert måltid ned og for at gennemføre hver træning !
)
BloodJunkie skrev:Hyebass skrev:Er manglende motivation er tilstand forbundet med en skade? Synes den var lige rå nok den flytning!
+1 Motivation hører til under "Fitness & Bodybuilding"(synes jeg), da motivation er en stor del af sporten.

Hyebass skrev:Er manglende motivation er tilstand forbundet med en skade? Synes den var lige rå nok den flytning!

Hyebass skrev:Okay, placeringen er tråden er ligegyldig. Helt i orden.
Nej ikke for den manglende motivation, men at det giver noget pump og energi er vel et skridt ad den rigtige vej.
Mit mål er at vokse stabilt og kontrolleret hele tiden. Ikke noget med konkurrence eller sådan noget, men forstår hvor du vil hen. Et egentligt vægt mål har jeg ikke. Har fået opfattelsen af, at de programmer jeg kører nu er noget jeg skal bygge om på hen ad vejen, da det også virker "kedeligt" at skulle lave det samme hele tiden, men det er jo en anden del af sagen.
Okay, den med masse kan jeg godt være med på. Læste også lige noget med en gut som levede af rugbrød, havregryn og mælk. Hvis det kan "gøre det", så kan jeg måske godt overleve. Selvom taget med et gran salt

Ellers lav en struktureret hverdag og sørg formikke at sove hele dagen væk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster