Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?

DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Vi har bare delt op sådan det er jo derfor jeg skriver for, at få svar på om det er rigtigt eller forkert - ikke for, at få et spørgsmål til hvorfor vi træner som vi gør..

s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Vi har bare delt op sådan det er jo derfor jeg skriver for, at få svar på om det er rigtigt eller forkert - ikke for, at få et spørgsmål til hvorfor vi træner som vi gør..
I må vel have gjort jer nogle tanker ved, hvorfor i træner som i gør.
Vanligvis ville man sige at hver muskelgruppe skulle trænes igennem ~2 gange om ugen.

MadzP92 skrev:hvis i træner med kropsvægt til failure så gør det ikke noget nej for så vokser musklerne ikke rigtig.
hvorfor kører i kun en muskel igennem 1 gang om ugen?.. det lyder ret tosset når i er nybegyndere?

DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Vanligvis ville man sige at hver muskelgruppe skulle trænes igennem ~2 gange om ugen.
Ja altså det er jo klart, vi kører mave hver anden dag fordi vi har en tanke om, at den ikke bliver trænet lige så hårdt som ryggen og brystet gør, og derfor har brug for mere træning.
Det du siger med en muskelgruppe to gange om ugen er ikke rigtigt. Der er mange som træner en bestemt muskelgruppe en gang om ugen, mange venter mere end en uge. Det handler om, at dine muskler skal vænne sig til det.

DonKahle skrev:MadzP92 skrev:hvis i træner med kropsvægt til failure så gør det ikke noget nej for så vokser musklerne ikke rigtig.
hvorfor kører i kun en muskel igennem 1 gang om ugen?.. det lyder ret tosset når i er nybegyndere?
Vi er ikke nybegyndere - vi har trænet on/off i to år snart.

s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Ja altså det er jo klart, vi kører mave hver anden dag fordi vi har en tanke om, at den ikke bliver trænet lige så hårdt som ryggen og brystet gør, og derfor har brug for mere træning.
Det du siger med en muskelgruppe to gange om ugen er ikke rigtigt. Der er mange som træner en bestemt muskelgruppe en gang om ugen, mange venter mere end en uge. Det handler om, at dine muskler skal vænne sig til det.
Så hvis jeg vender mine muskler til at træne 2 gange om måneden, ville de så stadig vokse? I doubt it...
Når du siger at maven ikke bliver trænet lige så hårdt, hvad mener du så? For i træner jo mave med omtrent lige så mange sæt som ryggen.

DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Så hvis jeg vender mine muskler til at træne 2 gange om måneden, ville de så stadig vokse? I doubt it...
Når du siger at maven ikke bliver trænet lige så hårdt, hvad mener du så? For i træner jo mave med omtrent lige så mange sæt som ryggen.
Nu overdriver du så også smule - Der er mange store bodybuildere i USA, og nede i mit center bla. der kører det med større mellemrum end vi gør. Så længe du ikke kun kører 2-3 øvelser til hver muskel gruppe kan det sagtens lade sig gøre. Får mere ud af dette end henholdsvis 2, og 3 splits program.
Ja men det er med kropsvægt, ryggen er langt flere sæt og med større vægt på.
- Vil bare have et svar på om vi kun bør køre mave en gang om ugen i forhold til vores træningsprogram. Og evt. om der skal vægte på

DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:DonKahle skrev:s0enice skrev:Hvad er formålet med at træne mave hver 2. dag, og hvorfor gør i ikke det samme med ryg?
Nu overdriver du så også smule - Der er mange store bodybuildere i USA, og nede i mit center bla. der kører det med større mellemrum end vi gør. Så længe du ikke kun kører 2-3 øvelser til hver muskel gruppe kan det sagtens lade sig gøre. Får mere ud af dette end henholdsvis 2, og 3 splits program.
Ja men det er med kropsvægt, ryggen er langt flere sæt og med større vægt på.
- Vil bare have et svar på om vi kun bør køre mave en gang om ugen i forhold til vores træningsprogram. Og evt. om der skal vægte på

?

DonKahle skrev:Hold du dig bare til dit program, også holder jeg mig til mit...![]()
Kan se du ikke er helt sikker i dit svar, skal gerne være 100% sikkert - vil helst ikke gå med en forkert kropsholdning om nogle år

Comedian skrev:DonKahle skrev:Hold du dig bare til dit program, også holder jeg mig til mit...![]()
Kan se du ikke er helt sikker i dit svar, skal gerne være 100% sikkert - vil helst ikke gå med en forkert kropsholdning om nogle år
Hej VEN
1) Du er nybegynder, hvis dit niveau ikke er højere end usikkerhed over dit stillede spørgsmål
2) Det kan ikke svares 100% sort på hvidt, fordi der er mange faktorer der kan have en indflydelse.
3) Det mangler et hav af detaljer omkring jeres træning til at give en ordentlig vurdering, og hvad der er rigtigt for dig behøver ikke være det for din makker.
Langt de fleste spilder dog totalt deres tid med deres mavetræning, så set i lyset af dét kan I bare slå jer løs

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster