det var med skeptiske tanker jeg bestilte en bøtte whey 80 med banan smag, men jeg bliver nød til at rose den til langt op over skyerne.....det er da helt klart deres bedste variant
hva synes i der ude??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
det var med skeptiske tanker jeg bestilte en bøtte whey 80 med banan smag, men jeg bliver nød til at rose den til langt op over skyerne.....det er da helt klart deres bedste variant

JB skrev:Har du prøvet appelsin/fersken? Den er epic

Tno84 skrev:JB skrev:Har du prøvet appelsin/fersken? Den er epic
ja og de første 2 shakes var det en forfriskende ny smag, men jeg blev hurtig træt af den og så klumper den fuldstændig sindsygt! hvertfald i whey80, ved ikke med 90. så min yngling er bananden har heller ikke den samme eftersmag, den smager faktisk af banan

LittleNinja skrev:Banan proteinen er super god i mælk &så på havregryn!![]()
Vanilie er bedst i mælk & så i kaffen![]()
Chokolade er bare god som shakes, hvis den er koncentreret, for meget vand ødelægger smagen.![]()
Jordbær : episk i smoothies & blandet med mælk som shake![]()
Karamel : aldrig prøvet, desværre![]()
Fersken : God og forfriskende, dog lidt for syrlig i længden![]()
For at være ærlig, har Bodylab bare de bedste produkter, IMO

caps-iii skrev:LittleNinja skrev:Banan proteinen er super god i mælk &så på havregryn!![]()
Vanilie er bedst i mælk & så i kaffen![]()
Chokolade er bare god som shakes, hvis den er koncentreret, for meget vand ødelægger smagen.![]()
Jordbær : episk i smoothies & blandet med mælk som shake![]()
Karamel : aldrig prøvet, desværre![]()
Fersken : God og forfriskende, dog lidt for syrlig i længden![]()
For at være ærlig, har Bodylab bare de bedste produkter, IMO
God beskrivelse! Men eftersom du påstår at Bodylabs produkter er de bedste, bliver jeg nød til at spørge; har du prøvet andre mærker end Bodylabs?

Johannes skrev:Bare en skam at bodylab er overpriced

Johannes skrev:Bare en skam at bodylab er overpriced

Illisher skrev:Ja det rigtigt nok.. det meget billigere i kina ogsåder findes tusinder af produkter man kan få billigere i udlandet, selvfølgelig! Så drop nu det der med det dyrt, fordi man kan få det billigere i udlandet. Så flyt til et land med mindre moms og regler.
Men som et dansk produkt finder i sku nok næppe noget der er bedre og billigere end bodylab. Det er msåek nogle enkelte der er lidt billigere set pr. kilo protein. Men så er smagen bare ikke i samme klasse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster