Er der nogle af jer der ved om blod donering er skadeligt for min træning, og den genneralle sunhed? på forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Du skal nok ikke gå ned og træne lige efter du er blevet tappet.

Wassmann skrev:De siger at man helst ikke skal dyrke fysisk træning efter en tapning. Det siges at det faktisk er sundt at få tappet blod.
Sidst jeg var til tapning, meldte jeg mig til en undersøgelse som var på baggrund af at bloddonere havde et bedre helbred end andre.så nej, burde ikke være niget skadeligt ved tapning.

Kew94 skrev:Bloddonering har da en del at sige hvis at du kikker på det her forsø http://news.bodylab.dk/nyt-fra-forskern ... -kapacitet

Garik skrev:Kew94 skrev:Bloddonering har da en del at sige hvis at du kikker på det her forsø http://news.bodylab.dk/nyt-fra-forskern ... -kapacitet
Ja, hvis man dyrker cardio

Smeden skrev:Der er naturligvis et tab af energi fra organismenen - jeg vil skyde på et par hundrede kcal - og så derudover en sænket evne til at transporte ilt. Hvis man spiser godt, drikker fint med væske og så holder sig fra at squatte sig halvt ihjel tror jeg nu nok man klarer den.
Min erfaring er at man skal holde sig fra alt for udmattende øvelser og high-rep og så går det fint.

rba skrev:Smeden skrev:Der er naturligvis et tab af energi fra organismenen - jeg vil skyde på et par hundrede kcal - og så derudover en sænket evne til at transporte ilt. Hvis man spiser godt, drikker fint med væske og så holder sig fra at squatte sig halvt ihjel tror jeg nu nok man klarer den.
Min erfaring er at man skal holde sig fra alt for udmattende øvelser og high-rep og så går det fint.
Hvor lang tid mener du man skal holde sig fra squat?

Rasmuskrogh skrev:rba skrev:Smeden skrev:Der er naturligvis et tab af energi fra organismenen - jeg vil skyde på et par hundrede kcal - og så derudover en sænket evne til at transporte ilt. Hvis man spiser godt, drikker fint med væske og så holder sig fra at squatte sig halvt ihjel tror jeg nu nok man klarer den.
Hvor lang tid mener du man skal holde sig fra squat?
Han skriver ikke at du skal holde dig fra squat, men holde dig fra at squatte halvt ihjel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster