Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

01balle skrev:du skal træne de store øvelser.
-squat
-dødløft
-bænkpres
-miltærpres
-bent over rows
-dips
-pullups

Thomaslje skrev:Hej folkens.
Vil lige høre om det er ok det styrketrænings program jeg bruger. Jeg vil jo nødig ødelægge min krop
Her er det så
Mandag/fredag
Få pulsen op 5 min
Hængene benløft 10x2
skrå mavebøjninger med twist 15x2
brystflyers på skrå bænk med håndvægte 8x2
armbøjninger 10x2
træk til bryst med stang (bred greb) 8x2
Enarms roning med håndvægte 8x2
nakketræk med håndvægte 8x2
halfsquats i maskine 10x2
benpres 10x2
benstræk 10x2
Onsdag
Få pulsen op 5 min
skulderpres i maskine 10x2
foroverbøjet løbestilling med håndvægte 25 x4
stående roning 10x4
nakketræk med håndvægte 8x2
kropshævninger 20
bicepscurl med curlstang 8x3
press-down med kabel 12x4
pushdown med en arm 12x4
dips 10x2
håndledscurl på flad bænk 10x2
træk til bryst med smalt greb 10x2
håndledsrulning 1 sæt med 3 gentagelser
Håber det er overskueligt nok

Thomaslje skrev:Ja det er far den bog er der ikke nogle der kan svare på hvordan jeg laver de øvelser som jeg spørger om

Lifeburns skrev:Thomaslje skrev:Ja det er far den bog er der ikke nogle der kan svare på hvordan jeg laver de øvelser som jeg spørger om
jeg har selv prøvet de programmer i starten. og det var squ ikke noget med speciel stor succes. jeg ville ikke bruge min tid på det.
men du kan kigge på øvelses bibloteket her og kigge efter dem, der står i bogen hvilken muskelgruppe hver øvelse hører til. ellers så søg på google.

Thomaslje skrev:men kan du ikke fortælle mig hvordan jeg laver de 3 øvelser som jeg ikke kan finde ud af

Thomaslje skrev:ja det har jeg men der kommer flere resultater når man søger på Incline eller Military og er ikke helt sikker på hvilke øvelser det er og er jo nedern at lave dem forkert

Lifeburns skrev:Thomaslje skrev:ja det har jeg men der kommer flere resultater når man søger på Incline eller Military og er ikke helt sikker på hvilke øvelser det er og er jo nedern at lave dem forkert
incline er positiv, altså skrå bænk, og millitary er skulderpres hvor du sidder ned.

Lifeburns skrev:Thomaslje skrev:ja det har jeg men der kommer flere resultater når man søger på Incline eller Military og er ikke helt sikker på hvilke øvelser det er og er jo nedern at lave dem forkert
incline er positiv, altså skrå bænk, og millitary er skulderpres hvor du sidder ned.

Thomaslje skrev:Hej når jeg så ser på det her http://madcow.hostzi.com/5x5_Program/Linear_5x5.htm program er det så dem her http://www.ironbody.it/assets/galleries ... press_.jpg eller dem her http://coachfong.files.wordpress.com/20 ... _press.jpg

rash91 skrev:Det må du selv om, skift evt. mellem de to

MBang skrev:Lifeburns skrev:Thomaslje skrev:ja det har jeg men der kommer flere resultater når man søger på Incline eller Military og er ikke helt sikker på hvilke øvelser det er og er jo nedern at lave dem forkert
Wroong.
military pres er per definition stående med stang. det andet er siddende skulderpres med enten stang eller db.
incline er skrå bænk opad.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster