Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

steffenpaaske skrev:Ser okay ud, men sjov sammensætning af muskelgrupper..

Legend skrev:Hvordan får du 16+0 ti at blive til 20 sæt ben om ugen?
Hvorfor ikke bare droppe bentræningen, når du alligvel underprioriterer den?
25 sæt skulder, biceps og triceps er spild af tid. 3-5 sæt et par gange om ugen er rigeligt til armene. Det bør ikke tage mere end 10-15% af din energi.
Når jeg læser at du "træne skulder" forstår jeg det som stribevis af laterals og raises og det kan vel også være ok, som supplement. Fundamentet i skuldertræning bør dog altid være et pres (stående/siddende med stang/håndvægte) og isolationsøvelserne en finpudsning - igen ikke noget der skal fylde mere end 10-15% af din træning.

MOSH skrev:Legend skrev:Hvordan får du 16+0 ti at blive til 20 sæt ben om ugen?
25 sæt skulder, biceps og triceps er spild af tid. 3-5 sæt et par gange om ugen er rigeligt til armene. Det bør ikke tage mere end 10-15% af din energi.
Når jeg læser at du "træne skulder" forstår jeg det som stribevis af laterals og raises og det kan vel også være ok, som supplement. Fundamentet i skuldertræning bør dog altid være et pres (stående/siddende med stang/håndvægte) og isolationsøvelserne en finpudsning - igen ikke noget der skal fylde mere end 10-15% af din træning.
16 sæt på bendag + 4 sæt dødløft på 1 af rygdagene
så du foreslår i virkeligheden back2basics???

Legend skrev:MOSH skrev:Legend skrev:Hvordan får du 16+0 ti at blive til 20 sæt ben om ugen?
Ja, det var overhovedet ikke det jeg foreslog. Godt set.
Jeg foreslår god gammeldags vægttræning uden så meget pis. Det kunne være Bill Starr, det kunne være Starting Strength, det kunne være GSLP, Texas Method, Madcow, Stronglifts, Back to basics eller et af de andre tusindvis af basisprogrammer der findes.

karlsson1 skrev:Hov. Dag 2b udeblev, men den lyder således:
Ben, ryg, biceps:
Dødløft
Front squat eller nogle lunges (evt. en kombi)
Leg extentions
Calf raises
BOR
Pullups eller evt. pulldowns
Shurgs
DB curls

Gamdrup skrev:men han har ret

MOSH skrev:Legend skrev:MOSH skrev:Legend skrev:Hvordan får du 16+0 ti at blive til 20 sæt ben om ugen?
Ja, det var overhovedet ikke det jeg foreslog. Godt set.
Jeg foreslår god gammeldags vægttræning uden så meget pis. Det kunne være Bill Starr, det kunne være Starting Strength, det kunne være GSLP, Texas Method, Madcow, Stronglifts, Back to basics eller et af de andre tusindvis af basisprogrammer der findes.
Du er satme da et irriterende menneske... Den tone er da for belastende

MOSH skrev:
Du er satme da et irriterende menneske... Den tone er da for belastende

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster