Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

scorekarl skrev:Hej jeg har virkelig små arme synes jeg selv, i hvertfald i forhold til resten af kroppen, som jeg får rigtig god respons på. ville høre om det måske ville være en god ide at CHOKERE armene ved fx, at køre 6x6 med 1 minuts pause i nogle uger, og så måske noget 10x10 i nogle uger, og så måske noget kun eccentrisk (staves)
Jeg er ikke meget for de specialiceret armprogrammer, da der ikke er nok til resten af kroppen (synes jeg)
Ville måske anbefale dig "Større arme på 12 uger" Da det er et fantastisk program som sætter mere fokus på armene men stadigvæk har mange basisøvelser med som f.eks. Bænk & Squat. 

A Menace To Chicken skrev:Chokere armene? Du kan også bare sprænge et kanonslag ved siden af dem, eller få en makker til at skrige BØH! ad dem midt i et sæt curls.
..

scorekarl skrev:tak for svaret getbiggernow
haha, du da en spøjs fætter menace, du får lige programmet
det er 2 spilt 5 gange om ugen, ja det bliver forklaret om lidt
man/ons bryst skulder og tri
3 bryst
2 skulder
3 triccer
tirs/tors
dødløft og lidt læg
3 ryg
3 biceps
lørdag
ben dag
så må du sige til hvis du også vil høre øvelser, men det er stort set kun basis, altså cc bænk, og squat osv

scorekarl skrev:tak for svaret getbiggernow
3 bryst
2 skulder
3 triccer
tirs/tors
dødløft og lidt læg
3 ryg
3 biceps
lørdag
ben dag
så må du sige til hvis du også vil høre øvelser, men det er stort set kun basis, altså cc bænk, og squat osv

A Menace To Chicken skrev:Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.

A Menace To Chicken skrev:scorekarl skrev:tak for svaret getbiggernow
3 bryst
2 skulder
3 triccer
tirs/tors
dødløft og lidt læg
3 ryg
3 biceps
lørdag
ben dag
Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.
Hvis du ønsker det sender jeg dig gerne et eks. på et program, med tweak til armene.

A Menace To Chicken skrev:scorekarl skrev:tak for svaret getbiggernow
3 bryst
2 skulder
3 triccer
tirs/tors
dødløft og lidt læg
3 ryg
3 biceps
lørdag
ben dag
Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.
Hvis du ønsker det sender jeg dig gerne et eks. på et program, med tweak til armene.

A Menace To Chicken skrev:Overvej noget i den her stil:
Upper body A:
flad bænk ss. yates row 8x8
seated BTN press ss. pullups 8x8
skrå flyes ss. barbell curls ss. skull crushers 4x10-12
Upper body B:
skrå bænk ss. wide-grip BOR 8x8
dips ss. chins 8x8
dumbbell lat-raises ss. dumbbell curls ss. v-bar pushdowns 4x10-12
Lower body A:
squat, ramp up til tungt topset af 5 og 3-4x8-10 backoff sets.
RDL/SLDL 5x5
dumbbell split-squat 4x8
leg-curls 3x10-12
calves og mave
Lower body B:
dødløft, ramp up til tungt topset af 5 og 1-2 backoff sets af 8-10
hacksquat/legpress 5x8-12
lunges, med vægt til failure - drop vægt og til failure med BW.
calves og mave.
Uge:
1 UA
2 LA
3 UB
4 LB
5 off
6 UA
7 LA
.. osv. Smid evt. en ekstra off-dag ind, hvis det er nødvendigt men forsøg ellers at holde kadencen.

Uge:
1 UA
2 LA
3 UB
4 LB
5 off
6 UA
7 LA

morten1996 skrev:Uge:
1 UA
2 LA
3 UB
4 LB
5 off
6 UA
7 LA
Så man laver UA og LA 2 gange om ugen og UB, LB 1 gang om ugen?

morten1996 skrev:Uge:
1 UA
2 LA
3 UB
4 LB
5 off
6 UA
7 LA
Så man laver UA og LA 2 gange om ugen og UB, LB 1 gang om ugen?

mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.
![]()
Antagonist 3-split. Savle.
Hvis det næste du foreslår er at veksle mellem 10x10 og 10x6 så cremer jeg i buksen.
make my day
mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.
![]()
Hvis det næste du foreslår er at veksle mellem 10x10 og 10x6 så cremer jeg i buksen.

A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:![]()
.. undskyld, men jeg fatter bjælde og en bispehat af hvad du prøver at sige ?!?

A Menace To Chicken skrev:mesomorf skrev:A Menace To Chicken skrev:Opsætningen er ikke optimal, hvis du spørger mig. Du ville få mere ud af et klassisk upper/lowers-split eller et antagonist 3-split, hvis du vil splitte højere. Frekvensen er langt bedre i de programmer, og hvis der skal kød på køllerne skal frekvensen op - biceps og triceps er forholdsvis små muskelgrupper, og kan derfor tåle at få tæv oftere end f.eks. ben da de restituere hurtigere.
![]()
.. undskyld, men jeg fatter bjælde og en bispehat af hvad du prøver at sige ?!?

thesaint skrev:ok prøver lige igen. lige nu kører jeg GT 10-10 så skriver du et program. antagonist siger så. "Hvis det næste du foreslår er at veksle mellem 10x10 og 10x6 så cremer jeg i buksen" Mit spørgsmål hvordan vil i præcist køre det altså 10-10 og 6-10 ? lyder spændende og lidt sjovere end bare GT 10-10

mesomorf skrev:thesaint skrev:ok prøver lige igen. lige nu kører jeg GT 10-10 så skriver du et program. antagonist siger så. "Hvis det næste du foreslår er at veksle mellem 10x10 og 10x6 så cremer jeg i buksen" Mit spørgsmål hvordan vil i præcist køre det altså 10-10 og 6-10 ? lyder spændende og lidt sjovere end bare GT 10-10
Hvordan jeg personligt ville gøre det? 6 træningspas pr uge fordelt som A1-B1-C1-A2-B2-C2-X, hvor 1'erne er baseret på noget 10x10 og 2'erne på 10x6. Det skulle nok blive frækt.

mesomorf skrev:thesaint skrev:ok prøver lige igen. lige nu kører jeg GT 10-10 så skriver du et program. antagonist siger så. "Hvis det næste du foreslår er at veksle mellem 10x10 og 10x6 så cremer jeg i buksen" Mit spørgsmål hvordan vil i præcist køre det altså 10-10 og 6-10 ? lyder spændende og lidt sjovere end bare GT 10-10
Hvordan jeg personligt ville gøre det? 6 træningspas pr uge fordelt som A1-B1-C1-A2-B2-C2-X, hvor 1'erne er baseret på noget 10x10 og 2'erne på 10x6. Det skulle nok blive frækt.

thesaint skrev:mesomorf skrev:Hvordan jeg personligt ville gøre det? 6 træningspas pr uge fordelt som A1-B1-C1-A2-B2-C2-X, hvor 1'erne er baseret på noget 10x10 og 2'erne på 10x6. Det skulle nok blive frækt.
lyder rigtig spændende tror sku jeg gør det lige et par spørgsmål![]()
1. vi du køre 10-6 dagene med samme øvelses struktur som i GT
2. 6 dage kan jeg ikke fremskaffe desværre tænker måske at træne man A1 tir B1 ons fri tor c12 fre A2 lør fri sø B2 man C2 så må der komme den forskydelse der nu gør. lyder det ok

mesomorf skrev:thesaint skrev:mesomorf skrev:Hvordan jeg personligt ville gøre det? 6 træningspas pr uge fordelt som A1-B1-C1-A2-B2-C2-X, hvor 1'erne er baseret på noget 10x10 og 2'erne på 10x6. Det skulle nok blive frækt.
lyder rigtig spændende tror sku jeg gør det lige et par spørgsmål![]()
1. vi du køre 10-6 dagene med samme øvelses struktur som i GT
2. 6 dage kan jeg ikke fremskaffe desværre tænker måske at træne man A1 tir B1 ons fri tor c12 fre A2 lør fri sø B2 man C2 så må der komme den forskydelse der nu gør. lyder det ok
Nu var det mere en strøtanke end en egentlig færdig ide. Men lad os prøve.
Jeg ville ikke køre det som ren George Turner allerede af den grund at jeg ikke synes særligt godt om hans bentræning. Derudover vil jeg ikke holde nok pausedage til at kunne køre bryst/ryg efter skulder/arme, hvorved rækkefølgen skulle ændres.
Du kunne lade det GT10x10 der findes i artikelsektionen udgøre den ene halvdel, og så bare finde nogle egnede øvelser til at gå ned i 6 gentagelser til den anden halvdel. Sværere behøver det ikke være.
Selv ville jeg supersætte hele svineriet, og lade i hvert fald det ene træningspas lyde noget i stil med squat 10x10 ss leg curls 10x10 og så 10x10 calf raises til at slutte af med. Det ville ganske vist medføre at frekvensen på dl ville falde betragteligt.
..i øvrigt ville jeg være varsom med at vente så længe mellem træningspassene som du lægger op til.
tager gerne nogenlunde simple programmer da jeg jo kun har trænet knapt et år. for pludselig svært ved at følge med i hvor du vil hen med programmet. kan du/vi evt lave et udkast af et fuld program med de ingredienser du har talt om så skal jeg nok køre det :
og vende tilbage med feed back
thesaint skrev:hmm syntes det lød spændende og simpelt nu lyder det meget spændende men er pludselig blevet temmelig kompleksttager gerne nogenlunde simple programmer da jeg jo kun har trænet knapt et år. for pludselig svært ved at følge med i hvor du vil hen med programmet. kan du/vi evt lave et udkast af et fuld program med de ingredienser du har talt om så skal jeg nok køre det :
![]()
og vende tilbage med feed back

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster