Jeg synes bare det er mærkeligt, og ville egentlig bare høre om der er en logisk forklaring, eller om jeg er en mutant
:twisted:
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
:twisted:
Fryd skrev:Hvordan kan det være, at ummidelbart efter en omgang træning er mine muskler 'vokset' op til 20-30% større, end normalt? Og de 'krymper' igen efter en 10-20 minutter, når jeg ligesom har slappet lidt af i kroppen. Det sker også gerne når jeg lige er vågnet (nok 10% større end normalt)
Jeg synes bare det er mærkeligt, og ville egentlig bare høre om der er en logisk forklaring, eller om jeg er en mutant:twisted:

Fryd skrev:Hvordan kan det være, at ummidelbart efter en omgang træning er mine muskler 'vokset' op til 20-30% større, end normalt? Og de 'krymper' igen efter en 10-20 minutter, når jeg ligesom har slappet lidt af i kroppen. Det sker også gerne når jeg lige er vågnet (nok 10% større end normalt)
Jeg synes bare det er mærkeligt, og ville egentlig bare høre om der er en logisk forklaring, eller om jeg er en mutant:twisted:

Optimisten skrev:Hvis det faktisk er 30% er det MEGET unaturligt.
Jeg har en overarm på 39 kold, hvis den var 50 efter træning, tror jeg nok der var noget galt, andet end blod der pumpede i årene. Er de rigtig pumpede efter træning, kan de måle omkring 40, men det er altså kun 2,5%

Misterhamper skrev:Optimisten skrev:Hvis det faktisk er 30% er det MEGET unaturligt.
Jeg har en overarm på 39 kold, hvis den var 50 efter træning, tror jeg nok der var noget galt, andet end blod der pumpede i årene. Er de rigtig pumpede efter træning, kan de måle omkring 40, men det er altså kun 2,5%
Dog er der lidt problemer i den matematik dér.
Fordi en arm med godt og vel 0 gram muskler måler stadig en 25 cm hos en normal dreng. Så 39-25 = 14 cm. 14 cm + 30% = 18. 18 + 25 = 43. Fra 39 cm til 43 cm. Så 30% er ikke helt urealistisk.... just sayin, just sayin

the-QB skrev:Misterhamper skrev:Optimisten skrev:Hvis det faktisk er 30% er det MEGET unaturligt.
Dog er der lidt problemer i den matematik dér.
Fordi en arm med godt og vel 0 gram muskler måler stadig en 25 cm hos en normal dreng. Så 39-25 = 14 cm. 14 cm + 30% = 18. 18 + 25 = 43. Fra 39 cm til 43 cm. Så 30% er ikke helt urealistisk.... just sayin, just sayin
At det ikke er muskler ændre ikke på størrelsen af den jo.. 30% større end normalt, vil ikke sige, at man skal tage højde for hvor meget af det der er muskel, vel?
Fryd skrev:er mine muskler 'vokset' op til 20-30% større, end normalt?

the-QB skrev:At det ikke er muskler ændre ikke på størrelsen af den jo.. 30% større end normalt, vil ikke sige, at man skal tage højde for hvor meget af det der er muskel, vel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster