Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solosesso skrev:Få et sæt nosser - Kæmp videre .. intet kommer nemt
Træn - Æd - Sov.

iboy skrev:Jeg synes bare at det bliver kedeligt, når man skal lave de der 10 x 10. Men den sidste uge har jeg virkelig manglet motivationen. Savner lidt flere øvelser, men at der stadig er fokus på arme, men også lidt andet.håber ikke det er forvirrende.

iboy skrev:Tak Anker det vil jeg lige se på, men har lige læst i anden tråd at når mine forskellige muskler, ikke er større end de er så er det bedre at kører et almindeligt all around program. Er det også hvad i synes?

Anker skrev:iboy skrev:Tak Anker det vil jeg lige se på, men har lige læst i anden tråd at når mine forskellige muskler, ikke er større end de er så er det bedre at kører et almindeligt all around program. Er det også hvad i synes?
Det bedste vil være selv at teste det af - Det er kun dig selv, der kan afgøre om det er for omfattende. Alternativt kan du cutte nogle sets (ikke øvelser) fra programmet hvis det bliver for hårdt.

iboy skrev:Anker skrev:iboy skrev:Tak Anker det vil jeg lige se på, men har lige læst i anden tråd at når mine forskellige muskler, ikke er større end de er så er det bedre at kører et almindeligt all around program. Er det også hvad i synes?
Det bedste vil være selv at teste det af - Det er kun dig selv, der kan afgøre om det er for omfattende. Alternativt kan du cutte nogle sets (ikke øvelser) fra programmet hvis det bliver for hårdt.
Snakker du " større over arme " eller det andet?

iboy skrev:Det er nok et lidt dumt spørgsmål, men ved du, om det også giver godt med masse til de andre muskelgrupper?

kiiilden skrev:iboy skrev:Det er nok et lidt dumt spørgsmål, men ved du, om det også giver godt med masse til de andre muskelgrupper?
hovr længe har du trænet da?
Lyder som om du burde køre et Full body program et stykke tid... med mindre du kun er ude på at få store overarme..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster