Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonJ skrev:Man kan vel diskutere om alt et sukker snask, som du drikker i løbet af dagen, kan have en indflydelse på at du er så træt. Både weightganer og kakao optages meget hurtigt, og dermed stiger dit blodsukker niveau meget hurtigt, men det falder så tilgengæld også hurtigt igen, hvorefter du kan blive træt. Så en en idé kunne være at spise nogle fødevarer som giver et mere stabilt blodsukker niveau i løbet af dagen.
Efter træningen er der dog plads til en shake weightgainer, da kroppen hungrer efter carbs og proteinerne på dette tidspunkt.

Cykelmyggen Egon skrev:hvis du ønsker et mere stabilt blodsukkerniveau, skal du indtage mindre hurtigeoptagelige, fødevare diverse pulvere, og sukkerholdige ting, og flere langsomoptagelige fødevare, grønsager og groft brød,
men ud fra din kostplan synes jeg ikke at, du burde have et svingende blodsukkerniveau

kll skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hvis du ønsker et mere stabilt blodsukkerniveau, skal du indtage mindre hurtigeoptagelige, fødevare diverse pulvere, og sukkerholdige ting, og flere langsomoptagelige fødevare, grønsager og groft brød,
men ud fra din kostplan synes jeg ikke at, du burde have et svingende blodsukkerniveau
Er måske heller ikke sikkert jeg har det.
Overvejer at skifte til havregryn til morgenmad.
Er der noget af det andet jeg kan prøve at skifte ud?
men det vil helt sikkert være en god ide at skifte ud evt. med mælk

Cykelmyggen Egon skrev:men ud fra din kostplan synes jeg ikke at, du burde have et svingende blodsukkerniveau

Friche skrev:Hvor meget får du sovet? Og er du meget fysisk aktiv i løbet af dagen udover træning?Cykelmyggen Egon skrev:men ud fra din kostplan synes jeg ikke at, du burde have et svingende blodsukkerniveau
Hvordan i alverden vil du så opnå et svingende blodsukker niveau hvis det ikke er ved at hælde store mængder sukker ned flere gange om dagen?

vQlse skrev:Får du vitaminer nok ?

Friche skrev:Hvor meget får du sovet? Og er du meget fysisk aktiv i løbet af dagen udover træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster