Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67972 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049959 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
AndreasR skrev:Veganisme er ernæringens version af crossfit, hvis du er veganer, skal du fortælle alle andre, at du er veganer.
Men for mange stopper den ikke her. De skal også putte deres valg ned over hovedet på alle andre med påstande om, at det skulle være overlegen helbredsmæssigt (igen ligesom crossfit), til trods for at der ikke er noget signifikant belæg for den påstand, og nej korrelationer fra befolkningsundersøgelser er signifikant belæg.
På den anden side er veganisme heller ikke ringere end konventionel kost, men hvis man opstiller restriktioner for hvilke fødevarer man vil indtage, bliver det kun sværere for en selv.
BigHungry skrev:AndreasR skrev:Veganisme er ernæringens version af crossfit, hvis du er veganer, skal du fortælle alle andre, at du er veganer.
Men for mange stopper den ikke her. De skal også putte deres valg ned over hovedet på alle andre med påstande om, at det skulle være overlegen helbredsmæssigt (igen ligesom crossfit), til trods for at der ikke er noget signifikant belæg for den påstand, og nej korrelationer fra befolkningsundersøgelser er signifikant belæg.
På den anden side er veganisme heller ikke ringere end konventionel kost, men hvis man opstiller restriktioner for hvilke fødevarer man vil indtage, bliver det kun sværere for en selv.
Nej, det er paleo, der er det.
AndreasR skrev:BigHungry skrev:AndreasR skrev:Veganisme er ernæringens version af crossfit, hvis du er veganer, skal du fortælle alle andre, at du er veganer.
Paleo og veganisme er meget ens på det punkt
BigHungry skrev:AndreasR skrev:BigHungry skrev:AndreasR skrev:Veganisme er ernæringens version af crossfit, hvis du er veganer, skal du fortælle alle andre, at du er veganer.
Paleo og veganisme er meget ens på det punkt
Det er de fleste pseudovidenskablige retninger. Men prøv du at sæt en veganer og paleo gut sammen. Så skal du se løjer.
Veganeren skrev:Den veganske kost bliver ofte undervurderet i konteksten af styrketræning/muskelopbygning. Så vidste i godt af nogle mange store rekordholdere, ernærer sig vegansk?
Veganeren skrev:Den veganske kost bliver ofte undervurderet i konteksten af styrketræning/muskelopbygning. Så vidste i godt af nogle mange store rekordholdere, ernærer sig vegansk?
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 155.00
lad være med at genopridse den kløft der åbenbart er mellem kødspisere (hvem faen de så end er) og alle de mange varianter af plantespisende
Jeg tror de plantespisende kunne lære en god del af os hvad angår træning
A Menace To Chicken skrev:Rolig nu, det er bare mad. Tal pænt, drenge. Lyt til hinanden.
FUCK DE SKIDE GRINDEHVALER
awesome skrev:A Menace To Chicken skrev:Rolig nu, det er bare mad. Tal pænt, drenge. Lyt til hinanden.
FUCK DE SKIDE GRINDEHVALER
har reppet dig...men betragt det som et minus :-D...mad er aldrig "bare" mad
Wannabe-BB skrev:Nu prøver jeg lige at være sød her. TS, hvad mener du egentlig at vi, der spiser mere traditionelt, kan lære af veganeres tilgang til bodybuilding?
AndreasR skrev:Ifølge Grislum findes der åbenbart kun kødspisere og plantespisere. Folk der spiser begge dele eksisterer ikke.
Grislum skrev:AndreasR skrev:Ifølge Grislum findes der åbenbart kun kødspisere og plantespisere. Folk der spiser begge dele eksisterer ikke.
I følge mig burde der ikke findes religioner, hvor man vægter det ene højere end det andet baseret på totalt usaglige og ubegrundede meninger.
/Niels skrev:Grislum skrev:AndreasR skrev:Ifølge Grislum findes der åbenbart kun kødspisere og plantespisere. Folk der spiser begge dele eksisterer ikke.
I følge mig burde der ikke findes religioner, hvor man vægter det ene højere end det andet baseret på totalt usaglige og ubegrundede meninger.
I forbindelse med styrketræning er både en ren kød-diæt og en ren plante-diæt absolut idioti, hvis man vil opnå de bedste resultater.
/Niels skrev:I forbindelse med styrketræning er både en ren kød-diæt og en ren plante-diæt absolut idioti, hvis man vil opnå de bedste resultater.
Peter Olsen skrev:mange af dem du linker til er uden tvivl steroidebrugere i sammenhæng med andre stoffer. Det taler ikke din sag omkring vegansk kost. Kosten er underordnet med god genetik og stoffer. At man kan opnå gode resultater med vegansk kost er uden tvivl muligt, givet protein, kalorie, vitamin og mineral -behovet opfyldes. Men er en køddiæt mere effektiv, sandsynligvis.
katouler skrev:Hvordan virker det for dig ?
AndreasR skrev:Du er veganer - tillykke.
Veganeren skrev:Peter Olsen skrev:- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 155.00
Hvordan virker det for dig ?
Haha, det virker sgu fantastisk, har lige ramt et nyt PR i dødløft på 160 kg. Så er glad. Hvis din pointe vat at jeg havde dårlige løft, grundet min kost og at dit empiriske studie som omhandlede 1 person (mig). Kan jeg fortælle dig at du mangler mere data for at sætte en seriøs korrelation op.
Veganeren skrev:Jeg har så linket til veganske BB, powerløftere, Strongmen der forhelvede slår alles rekorder herinde, i diverse løft, da de er rekordholdere i verdensklasse. At dette ikke overrasker nogle positivt, undrer mig, da veganisme ikke virker som en anerkendt diæt indenfor BB?
Veganeren skrev:AndreasR skrev:Du er veganer - tillykke.
Wow, dejligt indspark. Pointe? Indlægget omhandlede ikke min veganisme, men myterne omkring veganisme generelt.
A Menace To Chicken skrev:Veganeren skrev:jeg har gode forudsætninger for dødløft -lange arme og en stærk erector.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster