Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ceneeh skrev:De er behagelige at have på. Jeg har dem ikke bare på til squat og bænk, men under hele træningen.
Har haft mine i lidt over et år, og kender andre der har haft deres i flere år uden problemer

Niko11 skrev:Ceneeh skrev:De er behagelige at have på. Jeg har dem ikke bare på til squat og bænk, men under hele træningen.
Har haft mine i lidt over et år, og kender andre der har haft deres i flere år uden problemer
Det lyder godt - jeg regner med kun at bruge dem til bentræning. Hvad størrelse bruger du i dem, og normalt? Store eller små i størrelserne?
.

Ceneeh skrev:Niko11 skrev:Ceneeh skrev:De er behagelige at have på. Jeg har dem ikke bare på til squat og bænk, men under hele træningen.
Det lyder godt - jeg regner med kun at bruge dem til bentræning. Hvad størrelse bruger du i dem, og normalt? Store eller små i størrelserne?
Bruger normalt 43. 43 var dog lige en anelse for "stramt" her, hvis jeg også skulle have sokker på. Jeg købte derfor mine i størrelse 43½, og de kunne ikke passe bedre.

BigHungry skrev:1. Adidas' vægtløftninge sko kommer ikke i hele numre.
2. Adipower er en smule små i størrelserne, især er de smalle i frontfoden.
3. Find en butik og prøv dem.
4. Bestil dem fra Tyskland og spar penge.

Liverpool skrev:Dødløfter I også i denne sko, eller vil I ikke anbefale det.
Hører forskellige meninger. Nogen mener det er bandlyst og andre siger det er ligegyldigt ?

Niko11 skrev:Hej,
Er der mon nogle der har erfaringer med disse sko? Hvordan fitter de - store eller små i størrelserne? Føles de komfortable at have på? Er det god nok kvalitet til, at de kan holde et år eller to?
http://www.bodyman.dk/shop/adidas-power ... partnerads
Med venlig hilsen Nikolai

BigHungry skrev:1. Adidas' vægtløftninge sko kommer ikke i hele numre.
2. Adipower er en smule små i størrelserne, især er de smalle i frontfoden.
3. Find en butik og prøv dem.
4. Bestil dem fra Tyskland og spar penge.

Niko11 skrev:Ceneeh skrev:Niko11 skrev:Ceneeh skrev:De er behagelige at have på. Jeg har dem ikke bare på til squat og bænk, men under hele træningen.
Bruger normalt 43. 43 var dog lige en anelse for "stramt" her, hvis jeg også skulle have sokker på. Jeg købte derfor mine i størrelse 43½, og de kunne ikke passe bedre.
Må jeg spørge om hvor mange cm dine andre sko er sammenlignet med? For jeg er nemlig også i tvivl om det hedder en 42 eller 43 ⅓. Adidas er jo generelt ret små i størrelserne, mener jeg nok. Jeg har et par Ultra Boost i 43 ⅓ som passer fint, men det er jo også et helt andet materiale.
Hvor meget måler dine andre sko cirka i cm? Og hvad måler din 43 ⅓, hvis du har tid til at kigge/måle

PeterLund skrev:Niko11 skrev:Hej,
Er der mon nogle der har erfaringer med disse sko? Hvordan fitter de - store eller små i størrelserne? Føles de komfortable at have på? Er det god nok kvalitet til, at de kan holde et år eller to?
Bare så du ved det - så står der "Adipower" i overskriften, men du linker til "Adidas Power Perfect II". Det er to forskellige sko.
However, jeg er vanvittig glad for mine Adipower. De er str 42, sidder perfekt. Jeg bruger normalt 42.

Niko11 skrev:PeterLund skrev:Niko11 skrev:Hej,
Bare så du ved det - så står der "Adipower" i overskriften, men du linker til "Adidas Power Perfect II". Det er to forskellige sko.
However, jeg er vanvittig glad for mine Adipower. De er str 42, sidder perfekt. Jeg bruger normalt 42.
Det er jeg godt klar over - det var bare ikke plads ;) Det virker som om det er meget styret af, om man har en bred eller smal fod mht. om man skal bruge normal størrelse, eller en størrelse større.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster