Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mista Chipmunk skrev:Træningen kører som den skal og går stille og roligt fremad - Kosten er min Nemesis. Det er dér jeg ligesom så mange andre hænger lidt med røven i vandet.
Jeg har indtil nu ikke rigtig gidet at veje og måle mit mad, men har bare spist "fornuftigt".
Nu har jeg så sat mig for at bruge lidt energi på at sætte mig ind i stoffet og begynde på det som er uundgåeligt, hvis man vil have ordentlige resultater!
MEN: Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal finde mit ligevægtsindtag? Så hvidt jeg kunne forstå ud fra SMEDENS "kost fra A-Å" artikel så skal lave en kostplan hvor jeg udregner kcal indtaget - og så skal jeg anslå mit ligevægtasindtag ud fra om jeg tager på eller taber mig... Rigtigt forstået...?
kan gøre?

MEN: Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal finde mit ligevægtsindtag? Så hvidt jeg kunne forstå ud fra SMEDENS "kost fra A-Å" artikel så skal lave en kostplan hvor jeg udregner kcal indtaget - og så skal jeg anslå mit ligevægtasindtag ud fra om jeg tager på eller taber mig... Rigtigt forstået...?
OG: Jeg arbejder 3-holdsskift så jeg har lidt svært ved at spise på de samme tidspunkter hver dag - og på samme tid er mit arbejde lidt uforudsigeligt, så det kan indimellem være svært at nå op på de mange små måltider om dagen... Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?

Gozo skrev:Og så bør du bestemt ikke få 50% af din protein fra pulver. Det er sikkert også whey, der optages ret hurtigt.

kuglen skrev:Gozo skrev:Og så bør du bestemt ikke få 50% af din protein fra pulver. Det er sikkert også whey, der optages ret hurtigt.
men tilgengæld har den højeste optagelses %

kuglen skrev:nej det er rigtigt, men fordi han tager 3x30g pulver i løbet af dagen og det er whey ser jeg ikke det mindste problem idet. han siger at det er før og efter træning han tager dem (de 2 af dem). super siger jeg.
hvis den sidste så tages sammen med morgenmaden eller på vej fra et sted til et andet når der ikke er mulighed for at spise er det stadig ikke et problem.

kuglen skrev:nej det er rigtigt, men fordi han tager 3x30g pulver i løbet af dagen og det er whey ser jeg ikke det mindste problem idet. han siger at det er før og efter træning han tager dem (de 2 af dem). super siger jeg.
hvis den sidste så tages sammen med morgenmaden eller på vej fra et sted til et andet når der ikke er mulighed for at spise er det stadig ikke et problem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster