Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1401
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

Få Kalorier, men jeg vil tabe mig.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey...

Jeg er en Knægt på.

18 år.
1.88 m.
88 kg.
Kalorieindtag om dagen 2700 Kcal.

Jeg styrketræner 4 - 5 gange om ugen + løb á 5 km 2 gange om ugen...

Jeg vil tabe mit overflødige fedt på kinderne osv... men jeg kan ikke se hvor jeg kan skære ned på mit indtag af mad.

1. måltid Kcal
Havregryn 100 gr 340
Mælk 300 ml 120

2. måltid
Banan 95
Sandwich 230

3. måltid
Pasta 100 gr 328
Tun 75 gr 150
Salat 22

4. måltid
Protein 35 gr 140
Rugbrød 60 gr 140

5. måltid
Protein 35 gr 140
Banan 95

6. måltid
Kylling 175 gr 400
Pommes 300 gr 500

I alt 2700 Kalorier.

Ved godt at det 6. måltid ikke er det sundeste. men det var bare et eksempel fra den lette aftensmad fra dagen før.

Jeg synes ikke selv at jeg får overflødige kalorier... så håber i har nogle forslag på hvordan jeg får en laver fedtprocent.
No Pain, No gain

Reputation point: 0

Geografisk sted: Bogense

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvor lang tid har du kørt efter den træningsplan og kostplan?
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

ca. siden sommer da juli månede... og indtil i dag... jeg skal starte nyt træningsprogram på mandag + kostplan for at forbrænde mit fedt.
No Pain, No gain

Styrkeliste

imo skal du ikke skærer mere ned i din kost i første omgang.. jeg synes heller at du skal se lidt på din cardio.. nap 30 min PW inden din morgenmad, og evt 30 min inden du går i seng. det er vigtigt at du ikke spiser noget før din morgen cardio og efter din aften cardio. jeg vil garrantere dig at det vil sætte skub i dit vægttab!

lige så det kommer på plads... du kan ikke bare forbrænde det fedt du har på kinderne.. kroppen bestemmer desvære selv hvor fedtet skal fjernes fra først, og at dømme udfra din højde og vægt trænger du bestemt ikke til at tabe dig.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

At lave cardio uden at have indtaget nogen form for føde inden er the loose.

Det er muligt at man smider mere fedt på den måde, men der ryger tilsvarende også mere masse, hvorfor det er uhensigtsmæssigt at gøre det på den måde.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Jeg hørte i interviewet af Markus Ruhl her i lørdags til DM i BB at han plejer at indtage en proteinshake uden carbs også køre på det.
Kan jeg ikke bare tage 1 times cardio, på en gang. I stedet for at fordele det over hele dagen.

Hvor mange gange bør jeg køre om ugen? og kan jeg bare kombinere det med mit træningsprogram?
No Pain, No gain

Styrkeliste

Jo, det kan du sagtens.. Mht. hvor ofte du bør gøre det er helt op til dig selv, du skal bare spise efter det.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

jo du kan lave noget opvarmning, cardio inden træning. Ja en shake er sq fin, men bare husk at få nogle carbs også. Når jeg cutter skære jeg bare lidt ned på alle måltider. simple as that :lol:
The one and only Patman:)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Sønderborg Fitness
Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00

Galleri: Vis galleri (62)

Pind skrev:At lave cardio uden at have indtaget nogen form for føde inden er the loose.

Det er muligt at man smider mere fedt på den måde, men der ryger tilsvarende også mere masse, hvorfor det er uhensigtsmæssigt at gøre det på den måde.

det holder ikke det der! stortseet ALLE pro BB\er ig fitness folk g'r det. 90% af dem der stod p[ sene til DM gjorde det. det koster ikke mere muskelmasse ende hvis du g'r det lige efter din morgenmad, tilgeng;ld er dine energi depoter tomme n[r du g'r det f'r, og det har en del gode effekter n[r man ser p[ fedt forbr;ndingen, efter forbr;nding og insulinresponse. men hvis du kan komme med ordenlig dokumentation for din p[stand er jeg klar til at l;se det.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis man kender lidt til den menneskelige katabolske fase, ville man også vide at når man står op efter 8 timers søvn uden nogen form for føde, så vil kroppens glykogen depoter i både lever og muskler være godt nedbrudt.

Når leveren løber tør for glykogen vil kroppen automatisk begynde at bl.a. tage alanin og arginin fra musklerne for at skaffe mere glykogen.

Begynder man så at stresse kroppen yderligere og skabe et større energibehov end der allerede er, vil kroppen selvfølgelig tage yderligere fra muskelvævet for at holde sig i gang.

Det er meget muligt at samtlige folk der står eller har stået på scenen til DM har gjort det på den måde det skal jeg ikke kunne sige, og det må for sin vis også være deres egen hovedpine. :)

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Spørgsmålet er så bare om cardio før morgenmaden kan betale sig? Jeg har lige siddet og regnet lidt teoretisk på det:

Billede

Hvad siger i, kan det betale sig at lave cardio på tom mave for at forbrænde så lidt fedt?
Vedhæftede filer
5609-morgen_cardio.JPG
5609-morgen_cardio.JPG (30.95 KiB) Vist 132 gange
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kristian-elbaek skrev:Jeg hørte i interviewet af Markus Ruhl her i lørdags til DM i BB at han plejer at indtage en proteinshake uden carbs også køre på det.
Kan jeg ikke bare tage 1 times cardio, på en gang. I stedet for at fordele det over hele dagen.

Hvor mange gange bør jeg køre om ugen? og kan jeg bare kombinere det med mit træningsprogram?

fordelen ved at dele din cardio op i 2 gange er værd at tage med da det sætter et skub i din forbænding to gange dagligt istedet for kun én...

da jeg ville tabe mig løb jeg morgen og aften 5 gange om ugen, jeg siger dig det gav et boost.
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

SimonJ skrev:Spørgsmålet er så bare om cardio før morgenmaden kan betale sig? Jeg har lige siddet og regnet lidt teoretisk på det:

Billede

Hvad siger i, kan det betale sig at lave cardio på tom mave for at forbrænde så lidt fedt?

uden lige at kunne tallene i hovedet så er jeg ret sikker på at dine tal er i skoven... Der er en fornuftig tabel i artiklen "Cut til sommer" , som burde give dig nogle bedre estimater...
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Pind skrev:Hvis man kender lidt til den menneskelige katabolske fase, ville man også vide at når man står op efter 8 timers søvn uden nogen form for føde, så vil kroppens glykogen depoter i både lever og muskler være godt nedbrudt.

Når leveren løber tør for glykogen vil kroppen automatisk begynde at bl.a. tage alanin og arginin fra musklerne for at skaffe mere glykogen.

Begynder man så at stresse kroppen yderligere og skabe et større energibehov end der allerede er, vil kroppen selvfølgelig tage yderligere fra muskelvævet for at holde sig i gang.

Det er meget muligt at samtlige folk der står eller har stået på scenen til DM har gjort det på den måde det skal jeg ikke kunne sige, og det må for sin vis også være deres egen hovedpine. :)

alt det der har været oppe et hav af gange.. du spiller den samme plade osm er spillet 1000 gange før, uden at tilføre noget nyt.. fakta er bare at morgencardio på tom mave er noget der virkelig rykker når vi snakker cut!
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:
Pind skrev:Hvis man kender lidt til den menneskelige katabolske fase, ville man også vide at når man står op efter 8 timers søvn uden nogen form for føde, så vil kroppens glykogen depoter i både lever og muskler være godt nedbrudt.

alt det der har været oppe et hav af gange.. du spiller den samme plade osm er spillet 1000 gange før, uden at tilføre noget nyt.. fakta er bare at morgencardio på tom mave er noget der virkelig rykker når vi snakker cut!

ja, men hvor rykker det henne? jeg vil ikke afvise at du kan have ret, men jeg synes under alle omstændigheder at man bør gardere sig en smule ved i det mindste at holde intensiteten meget lav. Der er jo helt klart en øvre hastighed med hvilken man kan mobilisere fedtvæv...

Flertallet af atleter til den slags konkurrencer er dopet og vil slippe bedre afsted med den slags end os andre...
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Tilbage til Kost & kosttilskud