ja det fredag og jeg keder mig indtil kl bliver 15..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kidde skrev:scroll helt ned i bunden og vælg sprog til English (pirate)![]()
ja det fredag og jeg keder mig indtil kl bliver 15..

qzpR skrev:LOLDet ser underligt ud

Ibody skrev:qzpR skrev:LOLDet ser underligt ud
det er da pirat design.
Derfor er ser det stadig underligt ud i min verden 

qzpR skrev:Ibody skrev:qzpR skrev:LOLDet ser underligt ud
det er da pirat design.
Det er jeg godt klar overDerfor er ser det stadig underligt ud i min verden

Illisher skrev:Prøv at tryk: OP OP NED NED VENSTRE HØJRE VENSTRE HØJRE B A Enter og scroll med musen... når du er på facebook...(går væk igen når du refresher) Altså inde på fjæsbog ;)

Illisher skrev:Prøv at tryk: OP OP NED NED VENSTRE HØJRE VENSTRE HØJRE B A Enter og scroll med musen... når du er på facebook...(går væk igen når du refresher) Altså inde på fjæsbog ;)

Ibody skrev:Illisher skrev:Prøv at tryk: OP OP NED NED VENSTRE HØJRE VENSTRE HØJRE B A Enter og scroll med musen... når du er på facebook...(går væk igen når du refresher) Altså inde på fjæsbog ;)
hvordan finder du ud af sådan noget, til højst sansynligt ikk et tilfælde, og hvis det er, så er det skræmmende

Illisher skrev:Ibody skrev:Illisher skrev:Prøv at tryk: OP OP NED NED VENSTRE HØJRE VENSTRE HØJRE B A Enter og scroll med musen... når du er på facebook...(går væk igen når du refresher) Altså inde på fjæsbog ;)
hvordan finder du ud af sådan noget, til højst sansynligt ikk et tilfælde, og hvis det er, så er det skræmmende
hehe nej det ikke noget jeg har opdaget ved et tilfælde. Så skal man da have alt for meget tid før det muligt :p hehe
Så bare en ven på FB havde skrevet det.. så har bare lige stjållet det, og taget æren for det her

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster