Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

12*1 10*1 8*1 - skal jeg ha fære gentagelser og flere sæt på eller hvad skal jeg?

Skulder så mange dage i træk er no-go.

blomdk skrev:Jeg har skam allerede kørt både 2-split og fullbody![]()
Og efter jeg sidst spurgte efter noget medhensyn til kost herinde har jeg ÆDT som et svin!!
Problemmet er bare at jeg ikke mærker noget under træning.. er hverken ØM eller noget som helst

blomdk skrev:Jeg har skam allerede kørt både 2-split og fullbody![]()
Og efter jeg sidst spurgte efter noget medhensyn til kost herinde har jeg ÆDT som et svin!!
Problemmet er bare at jeg ikke mærker noget under træning.. er hverken ØM eller noget som helst

det vil sige at jeg tar 75 MAX i bænk så skal jeg kører 60 alt hvad jeg kan i 2-3 sæt og så derefter øge indtil hvad?

Jeg har et problem med det program jeg kører.. syndes nemlig ikke jeg får noget som helst ud af min Bryst 2 begge Ryg, Skulder og så min triceps træning.
Har i nogle rigtig fede øvelser som bare pumper løs. eller skal jeg ta nogle flere øvelser på? syndes nemlig ikke overhovedet jeg får nok ud af denne her

Spurgte efter hvorfor nogle øvelser og evt trænings metoder jeg skulle køre for at få bedre pump af min træning

blomdk skrev:JaU.DK skrev:DOMS står for delayed onset muscle soreness
Det er den ømhed du søger dagen efter du har trænet.
Man får ømheden pga. mikrooverrivninger i muskelfibrene.
nårh dem kender jeg godt.. det er dem man skal sørge for får masser af restution ellers bliver de bare mere og mere slidt.. anede bare ikk det hed DOMS

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster