Jeg mangler inspiration til noget, jeg kan gøre for min far på fars dag. Har desværre ikke mulighed for at købe noget, så det skal være noget aktivt.
Håber nogle af jer har nogle gode idéer

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kromann skrev:Hej på boardet!
Jeg mangler inspiration til noget, jeg kan gøre for min far på fars dag. Har desværre ikke mulighed for at købe noget, så det skal være noget aktivt.

Lyngbeck skrev:Kromann skrev:Hej på boardet!
Et slag golf

The Little Kid skrev:billede
Hvis nogen forstår sådan en lille en

Sixx skrev:vi fejrer hverken mors eller fars dag i min familie. det er vidst vores opfattelse, at begge dage er opfundet af blomsterbutikker og vinhandlere.

StefanM skrev:Stå op kl 8 om morgenen og gå i haven. Slå græs, klip hæk, lug ukrudt. Brug din dag på det, der vil gøre ham glad og hans tilværelse lettere.
Jeg gør det samme, ved at holde mig væk hele dagen og give ham alkohol.

StefanM skrev:Stå op kl 8 om morgenen og gå i haven. Slå græs, klip hæk, lug ukrudt. Brug din dag på det, der vil gøre ham glad og hans tilværelse lettere.

Kromann skrev:Derfor har jeg også nogenlunde reddet den med en special øl

Nick_BB skrev:Kromann skrev:Derfor har jeg også nogenlunde reddet den med en special øl
Hvilken?

Kromann skrev:StefanM skrev:Stå op kl 8 om morgenen og gå i haven. Slå græs, klip hæk, lug ukrudt. Brug din dag på det, der vil gøre ham glad og hans tilværelse lettere.
Problemet er bare, at jeg først lige er kommet hjem fra arbejde, og jeg skal op og træne forholdsvis tidligt i morgen og derefter hjem til damen. Derfor har jeg også nogenlunde reddet den med en special øl

StefanM skrev:Kromann skrev:StefanM skrev:Stå op kl 8 om morgenen og gå i haven. Slå græs, klip hæk, lug ukrudt. Brug din dag på det, der vil gøre ham glad og hans tilværelse lettere.
Problemet er bare, at jeg først lige er kommet hjem fra arbejde, og jeg skal op og træne forholdsvis tidligt i morgen og derefter hjem til damen. Derfor har jeg også nogenlunde reddet den med en special øl
Man kunne jo så sige, at det måske var sådan en dag, hvor du kunne have prioriteret anderledes

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster