Der er gået lang tid siden jeg har trænet, ja. Muligheden har ikke været der, nej. Hvad gør man? Man disponerer tid. Men gutter og puttegøjer, det er ikke lige til. "Heldigvis" har jeg mistet mit ene job, så jeg har lidt ekstra tid på hænderne indtil at jeg finder et nyt. Jeg vil gerne køre POST, jeg fik kørekort i sidste uge. Der er ikke noget jeg hellere vil end at dele POSTEN ud til de glade borgere klokken lort om morgenen hvor folk nyder deres rundstykker og drikker the. De skal jo have deres avis, og den leverer jeg gerne.
Jeg ville til hver en tid pjække den sidste time fra skole for at nå ned og reppe noget vægt, men nu har rektor fået nok af min fraværende adfærd. Fornylig blev jeg kaldt ned på kontoret hvor den gode mand fortalte at jeg skulle afslutte min STX på særlige vilkår, altså fuld pensum. Sådan en lurendrejer!! Jeg fik hurtigt overblik over situationen på trods af blackout og blodnæse, og fandt ud af at jeg har en frist til den 31. januar til at skrive et brev hvori jeg forklarer omstændighederne vedrørende mit høje fravær. Hvis jeg fører en flot pen, kan jeg få fjernet de særlige vilkår og fortsætte min gang.
Hvis jeg genemfører min STX uden at komme i fuld pensum er jeg ikke længere bange for at dø. Jeg er fucking uovervindelig. Jeg har, hands down, været en af de mest dovne studenter til dato. Jeg vil pisse i min studenterhat og vædde indholdet rundt om skolen for at markere mit territorium. Det er ikke had på gymnasiet, men had på systemet.
Næste stop er sociologi på universitet. Kortene er blevet delt.Nå, men så træner jeg også i morgen forresten.