Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Nej, det er forkert antaget.

Kan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?

Mr. Lausten skrev:Jeg får f.eks over dobbelt så meget fedt som protein i min kost lige nu

Mr. Lausten skrev:Jeg får f.eks over dobbelt så meget fedt som protein i min kost lige nu

Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?

JensL skrev:CSJ: Du får mere muskelmasse, hvis du træner, er i energioverskud og får tilstrækkeligt med protein.
Du kan altså godt indtage flere gram fedt end protein og stadig få større muller, men det er ikke særlig smart. Hvorfor spørger du egentlig?

supertěžká skrev:Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?

bds1 skrev:supertěžká skrev:Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?
det ekstremt mange proteiner for en på 70 kg! måske du skulle droppe pulveret, du behøver vist ikke tilskud til din kost[/quot
hvor mange gram protein skal kroppen ca have per krops kg?:)

iJaxe skrev:bds1 skrev:supertěžká skrev:Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?
det ekstremt mange proteiner for en på 70 kg! måske du skulle droppe pulveret, du behøver vist ikke tilskud til din kost[/quot
2gram per kilo. Så du skal have ca 140 gram om dagen.

Støttrup skrev:iJaxe skrev:bds1 skrev:supertěžká skrev:Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?
I artiklerne her på siden siger de 1,6-1,8 gram per kg kropsvægt. I USA siger de 1g pr pund, dvs 2,2 gram per kg kropsvægt. Jeg går ogs bare efter de 2 gram, men i går fik jeg fx 3 gram per kg kropsvægt

Straws skrev:Støttrup skrev:iJaxe skrev:bds1 skrev:supertěžká skrev:Lasse7280 skrev:Låner lige topic: Jeg vejer 70 kg, jeg spiser proteinpulver, overhovedet ikke nogle store mængder, men nogle gange kan jeg godt få næsten 250 g protein om dagen eller i visse tilfælde over, uden at "gøre det med vilje" jeg spiser bare godtKan det godt være farligt at spise 250 g protein når jeg "kun" vejer 70 kg ?
I artiklerne her på siden siger de 1,6-1,8 gram per kg kropsvægt. I USA siger de 1g pr pund, dvs 2,2 gram per kg kropsvægt. Jeg går ogs bare efter de 2 gram, men i går fik jeg fx 3 gram per kg kropsvægt
Har erfaret at flere proteiner er bedre.
Jó flere proteiner kroppen helt tiden har at arbejde med, jo bedre. I min verden.. hvorfor vælge carbs frem for proteiner så længe ens basale kulydrat behov er dækket..
Er nok oppe på en 500gram om dagen nu her.

Straws skrev:Hvorfor skulle alle de proteiner være hårdt for systemet?
Jeg ville langt hellere have "for mange" proteinener end kulhydrater.

Straws skrev:Hvori ligger problemet så hvis der indtages masser af vand og calcium.
Med en aktiv livsstil er det vel knap så slemt.
Anyways. Mange proteiner er det som jeg vokser af...

Straws skrev:Det er skam ikke bare så simpelt som et kcal overskud...
Nogen mener jo kulydrater er "benzin"..
Har lige afsluttet en diæt hvor jeg ikke fik nogen kuhydrater på hverdage.

Fordi jeg stadig er ny.... Hvorfor spurgte du dine forældre som 5-årig hvad det gule i sneen var?
Summa summarum er, at jeg er ude på at lære noget nyt......

JensL skrev:Fordi jeg stadig er ny.... Hvorfor spurgte du dine forældre som 5-årig hvad det gule i sneen var?
Summa summarum er, at jeg er ude på at lære noget nyt......
Cool.. Det var bare et ret spøjst spørgsmål, men nu er klogere

Straws skrev:Nej... Det var llidt hårdt de første 2 uger indtil kroppen lige har tilpasset sig..
Ellers helt fint.

Malke skrev:Mr. Lausten skrev:Jeg får f.eks over dobbelt så meget fedt som protein i min kost lige nu
Grammæssigt eller energimæssigt?

JensL skrev:CSJ: Du får mere muskelmasse, hvis du træner, er i energioverskud og får tilstrækkeligt med protein.
Du kan altså godt indtage flere gram fedt end protein og stadig få større muller, men det er ikke særlig smart. Hvorfor spørger du egentlig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster