Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Har du tænkt over at ingen kan se dine muskler hvis du har for meget fedt på kroppen... ?
eller er debatten rent teoretisk af karakter ?

Mark101 skrev:Lithium skrev:Har du tænkt over at ingen kan se dine muskler hvis du har for meget fedt på kroppen... ?
Svar nu bare på spørgsmålet for helvede

Samtidig kan det sænke kulhydraternes optagelseshastighed

Wopper skrev:Derudover giver det ikke særlig stor mening at se isoleret på én makronutrient i hypertrofisammenhæng. Det ville give mere mening at sætte nogle scenarier op: Lavt/højt kalorieindtag, lavt/højt carbs/protein/fedtindtag.
Men for at forsøge at svare på dit spørgsmål, så er et højt fedtindtag gavnligt, da det vil øge kroppens testosteronniveau. Samtidig kan det sænke kulhydraternes optagelseshastighed, hvilket både kan være godt og skidt i træningssammenhæng. Hvis du en time forinden får et stort måltid, hvor kulhydraterne bliver optaget langsomt, er det jo positivt, da du nok vil opleve mere energi under træning. Hvis din post-shake er fyldt med fedt er det negativt, da du her ønsker hurtige carbs og prots.
Der er mange fordele og ulemper. Hvorfor spørger du egentlig? Der er jo ingen tvivl om, at et stort indtag af kager, chips og chokolade er skidt i træningssammenhæng.

Xiva skrev:Samtidig kan det sænke kulhydraternes optagelseshastighed
Er det ikke fibre der nedsætter optagelses hastigheden af kulhydrater?
Hvis fedt har en effekt, er det så samme princip som med protein, at det nedsætter nedbrydelsen i tyktammen og derfor bliver optaget langsommere?

Moqensen skrev:Din fucking MOD man svar dog for helvede på spørgsmålet man.

Moqensen skrev:Din fucking MOD man svar dog for helvede på spørgsmålet man.

Lithium skrev:Moqensen skrev:Din fucking MOD man svar dog for helvede på spørgsmålet man.
UNDSKYLD jeg er virkelig ked af det jeg skrev, skal aldrig gentage sig. Kan godt se fejlen er min - jeg går lige ud og banner mig selv

Dingo skrev:Mark101 skrev:Lithium skrev:Har du tænkt over at ingen kan se dine muskler hvis du har for meget fedt på kroppen... ?
Svar nu bare på spørgsmålet for helvede
Det er da et rimelig relevant spørgsmål i sammenhængen, så skru lige ned for charmen tak
10hi fn9z så du forstår det
10hi fn9z

Moqensen skrev:10 gangster point til Mark.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster