Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Kultur er der desværre meget lidt af på Lanzarote, det er mest bare vulkaner og flere vulkaner. Der er noget okay flot natur osv og masser af mulighed for at bade, surfe, dykke, drikke osv. Træningsfacilitetterne afhænger meget af hvilket hotel i vælger. Der hvor jeg boede, ClubLaSanta, var der rigtigt gode muligheder. Har du facebook? Så kan jeg lige adde dig, der har jeg en del billeder inde

Selleri skrev:Kysser du altid med drengene Mads?

Friche skrev:Selleri skrev:Kysser du altid med drengene Mads?
Ikke altid nej. Kan heller ikke lige gennemskue hvordan du har udledt det ud fra indlægget
Nå, det var lige lidt offtopic!
Lithium skrev:Selleri skrev:Snak med Friche, han har da DJet et strandsted før i Spanien var det vist, og mon ikke der er kørelejlighed til noget kultur?
Ok sender ham lige en PM med link til tråden herMikkel leicht skrev:Er dig og træbenet fundet sammen eller ? Hvis i er, så gratz!
det er sådan en score-ferie jeg har tænkt mig at tage hende påhvis alt går vel så ....
![]()
(Vi har været kærester 1 års tid)

madein89 skrev:Altså i skal vel gå efter en storby, da i derfor både må være sikret gode træningsfaciliteter og kultur. Tager i fx til rom er i selvfølgelig garanteret meget meget kultur og jeg kunne da ikke forestille mig andet end at i også kan finde et hardcore center på den ene eller anden måde, - nu hvor byen er så stor.

Lithium skrev:essensen skrev:Tag et smut til Frankrig - der er masser af kultur, lækkert vejr og mulighed for at træne (bare tjek op på lokale gyms i det område du vil holde ferie i).
Det vil vi da lige prøve at kigge på - Hvordan ligger pris-niveauet i France ? Og er der stadg godt vejr i september/oktober ?

Lithium skrev:HuggyBear skrev:Egypt - Sharm El Shiek.
14 dage - så har i masser af tid til at snorkle havet tyndt.
Prøv et introdyk.
Og kulturen får i på en 1½-dags tur til Cairo (pyramiderne incl.)
I kan komme afsted for omkring kr. 14.000,- for to personer.
og det er All-Inclusive. Så mad og drikkelse er betalt.
Så vil jeg gætte på at I skal bruge omkring 3 - 4000,- i lommepenge max !
Skriv PM hvis I vil have noget mere info...
been there - done that !!!
Men budgettet rækker nok kun til 5500 + lommepenge pr. person
En af vores bekendte har været på en lign. tur i Ægypten med pyramider og dykning - han talte meget varmt for det... Men det er dælme mange penge, ihvertfald for mig

Lithium skrev:Stenfeldt skrev:Lithium skrev:HuggyBear skrev:Egypt - Sharm El Shiek.
Prøv et introdyk.
En af vores bekendte har været på en lign. tur i Ægypten med pyramider og dykning - han talte meget varmt for det... Men det er dælme mange penge, ihvertfald for mig
Det vil jeg umiddelbart også mene at i kan gøre det til. Vi lå i hvert fald ikke over og det var på et 4½ stjernet hotel. Godt nok ikke all incl. Pm mig hvis du vil se fede undervands pics. har også lidt fif omkring hotel med træningscenter. Tror dog ikke at der er frie vægte..
You`ve got mail

Lithium skrev:HuggyBear skrev:Egypt - Sharm El Shiek.
Prøv et introdyk.

Lithium skrev:Lyder godt nok awesome... Jeg snakker lige med Lisbeth senere i dag, og hører hvad hun siger.
Hvem rejste I med ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster