Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lucas1995 skrev:hey mig og en ven har besluttet os at tage på en druk/træning ferie i sommerferien.. nogle der har et forslag eller to hvor man skal tage hen hvis man skal træne seriøst og drikke hjernen ud til vilde fester / diskoteker

Rasmuskrogh skrev:I vil simpelthen tage på ferie for at træne seriøst OG drikke hjernen ud. Det giver jo god mening.
The Juice og Essensen herinde fra var vidst i Ayia Napa (cypern) hvor der ligger et world gym, og der skulle også være gode muligheder for at feste. Men hvis du er fra 95 ved jeg ikke om i er lige unge nok.

MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu

Lean2000 skrev:Tag da til PARTY ON RØMØ![]()
![]()
![]()
Massere villige trunter. Og ikke langt fra et Center
.. men tror vi hopper til miami texas eller barcelona og dropper alkoholen istedet 

Lenned skrev:"seriøs træning" + vild druk... har du set for meget jersey shore?
?..
lucas1995 skrev:MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu
jeg er fra 95 ja. men jeg er 17 i sommerferien hvis det kan gavne

MadPanda skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu
Problemet er, at du ikke kan drikke sådan nogle steder. Nogle stater i USA skal man være 21 for overhovedet at købe alkohol. Ved ikke om Texas er en af dem. Du skal nok også regne med, at man skal være minimum 18 år i Europa medmindre de snyder lidt mht. alderen.
Men tager i på ferie, træner seriøst og dropper drukken er det jo skide fint

lucas1995 skrev:MadPanda skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu
Problemet er, at du ikke kan drikke sådan nogle steder. Nogle stater i USA skal man være 21 for overhovedet at købe alkohol. Ved ikke om Texas er en af dem. Du skal nok også regne med, at man skal være minimum 18 år i Europa medmindre de snyder lidt mht. alderen.
hvis vi tager til texas er det for at træne i metroflex gym og intet andet

Vitus skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu
Kunne i så ikke lige så godt blive hjem? Det er sgu en dyr pris at betale, for at træne i et andet center.

lucas1995 skrev:Vitus skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:lucas1995 skrev:MadPanda skrev:Kan du ikke lige be-/afkræfte om du er fra '95? For så skulle i måske lige vente et par år endnu
Kunne i så ikke lige så godt blive hjem? Det er sgu en dyr pris at betale, for at træne i et andet center.
det er verdens mest hardcore gym hvor branch og cole træner og Brian Dobson går og guider folk op, det skulle være noget af en oplevelse så kan beløbet være ligemeget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster