Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jarlby skrev:Det man kan gøre, er at klippe kapslerne over - lugter den ikke af frisk hav men af rådden strandvasker, ja så kan du nok godt selv regne ud at de er dårlige
Ellers så brug levertran - det er både billigt og friskt.

Stritten skrev:Der har vaeret historier om brug af gammel (raadden) fiskeolie i kapsler, men Bodyman produkterne har jeg indtryk af er i orden,
Hvis du kan lide fisk, skulle du spise noget makrel i stedet. Det er den bedste kilde til omega-3 fedtsyrer, jeg har fundet, og makrel i tomat paa daase koster ikke det store. Her faar du rigtig mad og protein oven i.

Stritten skrev:Der har vaeret historier om brug af gammel (raadden) fiskeolie i kapsler, men Bodyman produkterne har jeg indtryk af er i orden,
Hvis du kan lide fisk, skulle du spise noget makrel i stedet. Det er den bedste kilde til omega-3 fedtsyrer, jeg har fundet, og makrel i tomat paa daase koster ikke det store. Her faar du rigtig mad og protein oven i.

Thelittleone skrev:Fester afsløringen kom frem med dårlig fiskeolie fladt bodylabs priser radikalt på fiskeolie. Jeg køber selv fiskeolie fra Purepharma, hvilket er meget dyrere men også lang bedre kvalitet. De lugter ikke af rådden, død fisk inden i.
Undersøg deres fiskeolie så du selv kan se mere om det

Hippokrates skrev:Stritten skrev:Der har vaeret historier om brug af gammel (raadden) fiskeolie i kapsler, men Bodyman produkterne har jeg indtryk af er i orden,
Jeg har prøvet at kontakte Bodylab angående deres fiskeolie. Det er efterhånden længere tid siden. Fiskeolies harskningsgrad kan bedømmes ud fra dets TOTOX-værdi. Det kan beregnes ved hjælp af to værdier, henholdsvis peroxid- og anisidin-værdierne. Jo højere værdier, jo mere harsk er fiskeolien. Bodylab har ikke besvaret min e-mail. Hvorfor de ikke har det, ved jeg af gode grunde ikke. Om værdierne er dårlige, om de har overset min e-mail eller ikke er i besiddelse af værdierne er nogle mulige årsager.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster