Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Flad mave ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har det lille problem med min mave, at det ligner den er meget oppustet "Gravidmave" ?
Kan det skyldes min kost er blevet ændret fuldstændig i starten af det nye år og en meget seriøs træning ?

Har været tynd af bygning og med meget tydelige Abs før hvor jeg vejede 69kg og 185cm.
Nu vejer jeg så 76-77kg og har stadigvæk den samme fedtprocent, men der er kommet en "oppustet" mave som ser ret dum ud, jeg har stadigvæk tydelige abs ?

håber i forstår spørgsmålet og har nogen gode svar :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jonashc2 skrev:Jeg har det lille problem med min mave, at det ligner den er meget oppustet "Gravidmave" ?
Kan det skyldes min kost er blevet ændret fuldstændig i starten af det nye år og en meget seriøs træning ?

Har været tynd af bygning og med meget tydelige Abs før hvor jeg vejede 69kg og 185cm.
Nu vejer jeg så 76-77kg og har stadigvæk den samme fedtprocent, men der er kommet en "oppustet" mave som ser ret dum ud, jeg har stadigvæk tydelige abs ?

håber i forstår spørgsmålet og har nogen gode svar :)

Du kunne, som en start, prøve at styrke din core gennem forskellige variationer af planken, og se om det hjalp på problemet :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay :) bruger øvelsen under min mavetræning, men jeg prøver at kører den længe!

Jeg har samme problem med min mave. Jeg har før fået af vide at det kan være pga måden min ryg er formet..

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

hvor længe siden er det du vejede 69 kg? hvis du har taget 7-8 kilo på inderfor en kortere periode er din fedtprocent ikke den samme, det kan være en del af "problemet" at du har lidt mere fedt på maven :)
når det så er sagt, hvis du har ændret din kort meget og er begyndt at indtage mange mejeriprodukter kan laktosen godt give noget oppustethed
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 103.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

du skal bare lave stomach vacuumes! simpel øvelse, alle der vil have en flot mavse burde lave den. :)

planken dur ikke forresten, den dur ikke til noget som helst (gotta say IMO, for the flames)
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

måske har din kropsholdning ændret sig. En sloppy kropsholdning kan let give en flot lille dunk
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Jeg vejede 69 kg i december, og der er ikke noget fedt at komme efter!
Det kunne måske godt være min kropsholdning/ryg som gør det :)

Moose skrev:du skal bare lave stomach vacuumes! simpel øvelse, alle der vil have en flot mavse burde lave den. :)

Stomach vacuumes og flad mave har intet med hinanden at gøre. Det vil være mere givende at kigge på sin kropsholdning.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Tvivler på du har taget 7 kilo ren muskel på siden December. Det er højst sandsynligt noget fedt, eller evt en svag lænd/core som gør ryggen/maven falder lidt sammen.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 150.00

Moose skrev:du skal bare lave stomach vacuumes! simpel øvelse, alle der vil have en flot mavse burde lave den. :)

planken dur ikke forresten, den dur ikke til noget som helst (gotta say IMO, for the flames)

Det er som sagt her.

Yo Elliot lets do some stomach vacuumes training. I hear ya, let's pull that anus up to the belly button :D

Han er cool nok ham Elliot hvis i ikke har set hans videoer så tjek dem ud for der forklares mange ting på et videnskabeligt niveau.

Jeg gentager lige mig selv: Stomach vacuumes og flad mave har intet med hinanden at gøre. En hver der påstår andet ved rent ud sagt ikke hvad de snakker om.

Pre Big Bang skrev:Han er cool nok ham Elliot hvis i ikke har set hans videoer så tjek dem ud for der forklares mange ting på et videnskabeligt niveau.

Det Elliot snakker om der er ikke stomach vacuumes. Det er flexion af transversus abdominis musklen. Det er to vidt forskellige ting. Ingen af dem har noget med en flad mave at gøre. Skulle man have nogen effekt af transvers flexion, så vil man skulle rende rund og spænde i musklen konstant, hvilket kun leder til tumpede ansigtsudtryk. :P

Hvis jeg skal være ærlig, så er han lidt af en hat i mine øjne. Han kommer med mange udmærkede budskaber, men han lukker også meget uhensigtsmæssigt pis ud i sine videoer.

Svaret på problemet kan være tre ting. Enten reduktion af visceralt fedt, holdningskorrektion eller en kombination af de to.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00