Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Biiver skrev:Du skal kigge efter et par ting, når du køber fjernsyn nu: HD Ready, MPEG4-tuner og digital tuner. De ting ville jeg mene er vigtigst lige pt.

Biiver skrev:Du skal kigge efter et par ting, når du køber fjernsyn nu: HD Ready, MPEG4-tuner og digital tuner. De ting ville jeg mene er vigtigst lige pt.
MC skrev:Sørg for at der også er mpeg-4 tuner i

mate skrev:Tak for alle svarene :-)
Prislejet må gerne ligge i omkring 7000 kr og ned efter. Jeg er desuden forelsket i samsungs design.
Har kigget lidt på Samsung LE40A559: http://www.samsung.com/dk/consumer/deta ... fullspec=F
Det findes til 6700 i metro - hvad synes i om det? Det skal både bruges til spil på PS3 og ellers normalt brug.

AndersHolm skrev:JIIsoe skrev:http://flatpanels.dk/ er din hjælp. Heri er der mange artikler, der beskriver, hvad der er nødvendigt med det udgangspunkt, du har med fællesantennen.
Om du har brug for Mpeg4 og dvb-c tuner er der også artikler, der beskriver.
Personligt vil jeg ikke gå op i, om jeg får et tv med Mpeg4 og dvb-c, idet man, hvis man udelukkende køber med udgangspunkt i det krav, så får et tv, der er i samme prisklasse med tv, der har meget bedre billedkvalitet. En ekstern boks kan man købe igennem sit teleselskab, hvorved det digitale signal er hjemme.
Mht til tv så kig på dette eksempel:
Detkendte panasonic PX80. Det har ikke full-HD (som ikke er nødvendigt med mindre du sidder tæt på fjernsynet samt andre mindre diverse grunde), Mpeg4, dvb-c osv, men billedkvaliteten er i top (i prisklassen for tv PX80 i specs..??
@trådstarter:
Du skal IMO ikke bekymre dig om Full-HD, DVB-C eller MPEG-4.
Du skal være meget tæt på et TV for at kunne se forskel på 720p og 1080p, meget tæt. Desuden er HD signalerne i kabel-tv/satellit max. 720p.
Når du skal have digitalt tv hos eks. yousee, får du en lille boks med, denne boks indeholder både DVB-C og MPEG-4, så ingen grund til at kaste penge efter det.
PX80 er det bedste TV du får, medmindre du har omkring 18K at smide efter et Pioneer, og har plads til 50'', da det er det mindste de laver.
Og ja, jeg er selv stolt ejer af et PX80

mate skrev:Så det bedste TV jeg kan vælge til mit prisleje, er Panasonic PX80, selvom det ikke er full-hd, plasma osv. Havde bare fået nogle retningslinjer at gå efter af en ven, som jeg nok har set mig lidt blind på - dem skal jeg bare droppe?
Set her, ser det jo rigtigt godt ud. Men mig bekendt skal det være full-hd før jeg kan se blu-ray film osv ik? Det har måske ikke den store betydning?

mate skrev:Så at det ikke er full-hd gør ikke noget? selvom jeg har en PS3 med blu-ray?
For så regner jeg med at købe det, efter alle anbefalingerne :-)

MC skrev:Jeg står og overvejer at smide 15k efter dette TV.
http://www.sony.dk/product/t46-z-series/kdl-46z4500
Skulle der være nogen grund til IKKE at købe det (udover at 15k er mange penge)
Den har det hele - 200hz, full HD, mpeg4 tuner osv. Specifikationsmæssigt fås der ikke noget der er bedre end det.

MC skrev:Jeg står og overvejer at smide 15k efter dette TV.
http://www.sony.dk/product/t46-z-series/kdl-46z4500
Skulle der være nogen grund til IKKE at købe det (udover at 15k er mange penge)
Den har det hele - 200hz, full HD, mpeg4 tuner osv. Specifikationsmæssigt fås der ikke noget der er bedre end det.

mate skrev:Har fået mit PX80, har lige bestilt et HDMI kabel også. Det skal nok blive godt!
Kører du med nogle specielle billed indstillinger Anders?

mate skrev:Har fået mit PX80, har lige bestilt et HDMI kabel også. Det skal nok blive godt!
Kører du med nogle specielle billed indstillinger Anders?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster