Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

an3as skrev:Nogen ideer til hvilke grønsager osv? Man kan selvfølgelig bare skam koge broccoli så bliver det dejlig blødt, men håbede på lidt mere spændende opskrifter

JB skrev:an3as skrev:Nogen ideer til hvilke grønsager osv? Man kan selvfølgelig bare skam koge broccoli så bliver det dejlig blødt, men håbede på lidt mere spændende opskrifter
Kan du spise kartoffelmos? I så fald synes jeg det smager rigtig godt, hvis man koger broccoli meget så det kan blive most sammen med kartoffelmosen.

Pinky Tuscadero skrev:Mon ikke du kan spise omelet elleer scrambled eggs? Det er jo nemt at spise. Det spiste jeg, da jeg blev opereret i kæben.
I starten vil du nok gerne spise koldt de første dage, det er godt mod hævelser og smerter.
Ellers så kan man f.eks lave pureret kyllingesuppe. Hvor man skærer kylling og forskelligt grønt i tern, og svitser, og så lige koger op i boullion og giver en tur med stavblenderen.
Så er der linse-suppe, ærtesuppe, også godt med proteiner.
Kartoffelmos/rodfrugtmos m. kødsovs.
Nu ved jeg ikke hvor galt det er, det du skal igennem? Det er self. fint med shakes og yoghurt osv. og det kan nok også tilfredsstille næringsbehovet, men med mig selv, jeg skulle bare ha' noget ordentligt mad, så snart jeg kunne spise nogenlunde.

an3as skrev:Jamen yogurt og fromage frais er modtaget, men hvor finder man müsli som man ikke skal tygget?
Modtaget på mælken, det var også min plan. Drikker en 3-4 liter minimælk nu så det er ikke den store omvæltning.
Nogen ideer til hvilke grønsager osv? Man kan selvfølgelig bare skam koge broccoli så bliver det dejlig blødt, men håbede på lidt mere spændende opskrifter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster