Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Theo skrev:Så er et min tur til at rykke fra barndomsbyen, og rykker højest sandsynligt til Kolding.
Så har nogle spørgsmål til folk fra byen.
1: Bedste center?
2: hvordan er bylivet/nattelivet
4: rent uddannelses mæssigt, hvad er der så ?
3: områder/gå i byen steder, som man skal holde sig fra pga bande/kriminelle/volds brødre.

Theo skrev:Så er et min tur til at rykke fra barndomsbyen, og rykker højest sandsynligt til Kolding.
Så har nogle spørgsmål til folk fra byen.
1: Bedste center?
2: hvordan er bylivet/nattelivet
4: rent uddannelses mæssigt, hvad er der så ?
3: områder/gå i byen steder, som man skal holde sig fra pga bande/kriminelle/volds brødre.

Battman skrev:Findes der ingen Jernhuler, eller centre som ikke er medlem af ADD?

Euphorica skrev:Battman skrev:Findes der ingen Jernhuler, eller centre som ikke er medlem af ADD?
Nej.

jensagv skrev:Euphorica skrev:Battman skrev:Findes der ingen Jernhuler, eller centre som ikke er medlem af ADD?
Nej.
What? Hvordan kan så stor en by som Kolding ikke have en eneste jernhule? Når jeg tænker på hvor mange der er i Aalborg - den er selvfølgelig noget større, men alligevel. Det er sku utroligt.

haha
Theo skrev:Tak for svarene drenge!
Hvor god vil i mene byen er i forhold til at man er ung?
OG et MEGET VIGTIGT spørgsmål, hvad med damerne !?![]()
haha

Theo skrev:Ja ved det godt! beklager, men der er ikke så meget internet nede i centret haha ;)
og er 23 år gammel/ung.

Euphorica skrev:Theo skrev:Ja ved det godt! beklager, men der er ikke så meget internet nede i centret haha ;)
og er 23 år gammel/ung.
Jeg er 23, og jeg har følt mig gammel i noget tid, hvis jeg har været i byen i Kolding

Theo skrev:Euphorica skrev:Theo skrev:Ja ved det godt! beklager, men der er ikke så meget internet nede i centret haha ;)
og er 23 år gammel/ung.
Jeg er 23, og jeg har følt mig gammel i noget tid, hvis jeg har været i byen i Kolding
Seriøst? er alders niveauet så lavt?

Theo skrev:Hmm, det må jeg lige tjekke ud ;)
hvordan vil du sige vejles byliv, er kontra Koldings?

Moose skrev:Theo skrev:Hmm, det må jeg lige tjekke ud ;)
hvordan vil du sige vejles byliv, er kontra Koldings?
Vejle har nogle enkelte steder hvor de ikke lukker unger ind, ellers er der fuld af unger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster