Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sportsatlet skrev:Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 5x5
Bent over Barbell Rows 5x5
Pulldowns 4x6
Leg curls 4x6
Military press 5x5
Dips 4x6
Barbell Curls 4x6
Decline Crunches 4x6 (med vægt!)
Ser dette FB program godt ud ift. at det skulle forbedre mig på fodboldbanen? Det skal siges jeg er nybegynder. Bliver det for hårdt?
Tak for jeres hjælp.

Lyngbeck skrev:Sportsatlet skrev:Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 5x5
Pulldowns 4x6
Leg curls 4x6
Military press 5x5
Dips 4x6
Barbell Curls 4x6
Ser dette FB program godt ud ift. at det skulle forbedre mig på fodboldbanen? Det skal siges jeg er nybegynder. Bliver det for hårdt?
Tak for jeres hjælp.
Nej.
hvad skal du med curls når du spiller fodbold?

the-QB skrev:Du siger du er nybegynder? Hvad ligger der i det? ingen erfaring med at løfte vægte? meget lille erfaring?
Overordnet set, så hold det simpelt...
Squat variant, pres-variant, Ryg øvelse, Øvelse til bagkæden (RDL, Backraises), Lat. raises, arme, mave..
Til at starte med, så kan du sagtens nøjes med at køre kropsvægt øvelser i en stor sjat af det - squats, pres, ryg, bagkæden, mave og så med lidt vægte, hvis du vil træne lat raises og arme..
3-5 sæt af 6-10 reps i squat, pres, ryg
2-3 sæt af 10-15 i bagkæden
1-2 sæt af 10-15 i lat raises, arme
High reps, high volume mave

Sportsatlet skrev:the-QB skrev:Du siger du er nybegynder? Hvad ligger der i det? ingen erfaring med at løfte vægte? meget lille erfaring?
Overordnet set, så hold det simpelt...
Squat variant, pres-variant, Ryg øvelse, Øvelse til bagkæden (RDL, Backraises), Lat. raises, arme, mave..