Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sportsatlet skrev:Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 5x5
Bent over Barbell Rows 5x5
Pulldowns 4x6
Leg curls 4x6
Military press 5x5
Dips 4x6
Barbell Curls 4x6
Decline Crunches 4x6 (med vægt!)
Ser dette FB program godt ud ift. at det skulle forbedre mig på fodboldbanen? Det skal siges jeg er nybegynder. Bliver det for hårdt?
Tak for jeres hjælp.

Lyngbeck skrev:Sportsatlet skrev:Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 5x5
Pulldowns 4x6
Leg curls 4x6
Military press 5x5
Dips 4x6
Barbell Curls 4x6
Ser dette FB program godt ud ift. at det skulle forbedre mig på fodboldbanen? Det skal siges jeg er nybegynder. Bliver det for hårdt?
Tak for jeres hjælp.
Nej.
hvad skal du med curls når du spiller fodbold?

the-QB skrev:Du siger du er nybegynder? Hvad ligger der i det? ingen erfaring med at løfte vægte? meget lille erfaring?
Overordnet set, så hold det simpelt...
Squat variant, pres-variant, Ryg øvelse, Øvelse til bagkæden (RDL, Backraises), Lat. raises, arme, mave..
Til at starte med, så kan du sagtens nøjes med at køre kropsvægt øvelser i en stor sjat af det - squats, pres, ryg, bagkæden, mave og så med lidt vægte, hvis du vil træne lat raises og arme..
3-5 sæt af 6-10 reps i squat, pres, ryg
2-3 sæt af 10-15 i bagkæden
1-2 sæt af 10-15 i lat raises, arme
High reps, high volume mave

Sportsatlet skrev:the-QB skrev:Du siger du er nybegynder? Hvad ligger der i det? ingen erfaring med at løfte vægte? meget lille erfaring?
Overordnet set, så hold det simpelt...
Squat variant, pres-variant, Ryg øvelse, Øvelse til bagkæden (RDL, Backraises), Lat. raises, arme, mave..
Til at starte med, så kan du sagtens nøjes med at køre kropsvægt øvelser i en stor sjat af det - squats, pres, ryg, bagkæden, mave og så med lidt vægte, hvis du vil træne lat raises og arme..
3-5 sæt af 6-10 reps i squat, pres, ryg
2-3 sæt af 10-15 i bagkæden
1-2 sæt af 10-15 i lat raises, arme
High reps, high volume mave
Jeg vil da mene vægtløftning giver meget mere end kropvægtsøveser? Eller hvad?
Hvor mange øvelser skal jeg have med og hvad for nogle?

Sportsatlet skrev:Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 5x5
Pulldowns 4x6
Leg curls 4x6
Military press 5x5
Dips 4x6
Barbell Curls 4x6
Tak for jeres hjælp.

Nicobruun skrev:Jeg vil da mene, hvis man træner eksplosivt med vægt, så vil han da danne en bedre eksplosivitet på banen? Eller er jeg helt ude af skide?
Når vi snakker fodbold er de vigtigste øvelser, sQuat og dødløft, mave og skuldre øvelser.
Squat med høje kg og få reps, da det giver eksplositivitet, dødløft da det giver en stærkere ryg som giver en bedre styrke. skuldre da man skal kunne holde til en del skub osv, og mave til at få bedre balancen, det samme kan også siges mht dødløft
Hey, Polymetrisk trænning er også godt

RuneB skrev:hvad var din skade? hvordan går det med den?=

RuneB skrev:hvad hed knæskaden?

RuneB skrev:Slatter knæ.
Det betyder at forlårs senehæftning på grund af vækst er følsom overfor overtræning.
Da du er 14 år, har en overtræningsrisiko grundet tidligere skade og har lille kendskab til styrketræning vil jeg anbefale du for noget hjælpe i forhold til korrekte udførsel af styrketræning.
Hvor bor i landet bor du?

RuneB skrev:jeg kender en sprintertræner i odense der er dygtig.
Hvis de kan hjælpe dig i centeret er det godt. Men hvor meget kan de hjælpe? engang ? 10min ? eller et par gange om ugen i en periode?

stor-fyr19 skrev:Fodbold er en total homosport.
Try vandpolo evt.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

FreddyB skrev:stor-fyr19 skrev:Fodbold er en total homosport.
Try vandpolo evt.
Det kan godt være du sidder i kørestol og er lam, men det gør ikke fodbold til en homosport!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster